Według PR-owców TVN prawidłowo zareagował na publikacje Wprost. Jednak na ocenę szkód wizerunkowych poniesionych przez samą stację oraz Kamila Durczoka jest jeszcze za wcześnie.
(...)
Kwestię komunikacji wewnętrznej porusza Kinga Szkutnik, dyrektor zarządzająca agencji Practum Consulting. „Działania wewnętrzne najlepiej podjąć jak najwcześniej, nawet na etapie mało prawdopodobnych sygnałów, by móc zapobiec kryzysowi medialnemu lub – jeśli sprawa zostanie nagłośniona – dysponować od razu odpowiednimi informacjami umożliwiającymi zajęcie od początku właściwego stanowiska. W tym świetle działania podjęte przez TVN jak powołanie komisji mającej wyjaśnić kwestie mobbingu i molestowania oraz ogłoszenie polityki w zakresie zachowań niepożądanych, należy uznać za pozytywne, choć nieco spóźnione” – zaznacza Szkutnik.
Więcej: PRoto.pl, 19 lutego 2015
http://www.proto.pl/aktualnosci/czekajac-na-fakty-czy-doniesienia-wprost-zaszkodza-tvn-i-durczokowi