Nagrody Golden SABRE trafiły do Hill+Knowlton Strategies oraz agencji Practum Consulting, natomiast MSLGROUP i Brand24 uhonorowano SABRE za SocialNation.
W finale konkursu EMEA SABRE Awards znalazło się 13 polskich projektów.
(...)
Agencja public relations Practum Consulting zdobyła statuetkę Gold SABRE w kategorii geograficznej „The Baltic” za projekt non-profit „Piłka w grze o zdrowie kobiet” promujący „Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej 2014” i akcję „Razem Wygrywamy z Rakiem Piersi”, które realizowane były wspólnie z Fundacją „Piłka jest Piękna” oraz Federacją Stowarzyszeń „Amazonki”. Równolegle Practum znalazło się z tą kampanią w gronie finalistów konkursu IPRA Golden World Awards 2015 w kategorii „Kampania NGO – agencja”.
- Bardzo cieszymy się, że prowadzona przez nas kampania PR zyskała uznanie na arenie międzynarodowej. To tym większa przyjemność, że był to projekt non-profit, a wszelkie podejmowane w ramach niego działania realizowane były bez budżetów marketingowych. Wspólnie z Fundacją Piłka jest Piękna i Federacją Stowarzyszeń „Amazonki” chcieliśmy w trakcie meczów futbolu promować prozdrowotne zachowania w zakresie raka piersi i rozdając różowe kartki zachęcać panie do badań profilaktycznych. Co istotne do tej walki o zdrowie kobiet udało nam się razem zaangażować ponad 80 tys. osób, w tym również wielu panów – mówi Kinga Szkutnik, dyrektor zarządzająca Practum Consulting.
(...)
Więcej: Mediarun.com, 22 maja
http://mediarun.com/pl/wydarzenia/konkursy/nagrody-sabre-w-rekach-polakow.html