Dachser po raz kolejny został partnerem branżowym Forum Branży Ogrodniczej - największego i najważniejszego w Polsce spotkania przedsiębiorców z sektora ogrodniczego, handlu i dystrybucji. Impreza odbywająca się w dniach 8-9 listopada 2016 roku w Poznaniu będzie poświęcona przeglądowi najnowszych trendów w zielonym biznesie oraz analizie zachowań współczesnego konsumenta.
Program VI edycji Forum Branży Ogrodniczej jest podzielony na dwa bloki: w pierwszy dzień odbędzie się cykl spotkań i prezentacji skierowanych do zarządzających centrami ogrodniczymi, drugi dzień dedykowany jest zaś branżowym producentom, dystrybutorom, hurtownikom i detalistom. Uczestnicy konferencji będą mogli zapoznać się m.in. z najnowszymi trendami rynkowymi, innowacjami technologicznymi czy nowoczesnymi sposobami orientacji na klientów. Podczas tegorocznej edycji Forum Branży Ogrodniczej po raz pierwszy odbędą się też mini targi ogrodnicze „trade table”, mające stanowić przyjazną strefę rozmów biznesowych dla przedstawicieli sektora. Na zakończenie Forum odbędzie się uroczyste wręczenie nagród „Biznesu Ogrodniczego” – Top Innowacje 2016 oraz Złote Strelicje 2016.
- Dachser już po raz trzeci weźmie udział w Forum Branży Ogrodniczej organizowanym przez Biznes Ogrodniczy. Z roku na rok obserwujemy rozwój sektora ogrodniczego, coroczne podsumowanie na Forum staje się barometrem branży. Kolejne lata przynoszą coraz ciekawszy sposób prezentacji tego, co się dzieje na rynku oraz aktualnych trendów. Pojawia się wiele ciekawych tematów do dyskusji - mówi Juliusz Pakuński, project manager Dachser DIY Logistics w Polsce.
- Jako operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze klientów z branży dom i ogród w Europie jesteśmy uczestnikami spotkań branżowych, takich jak Forum Branży Ogrodniczej, targi spoga+gafa w Kolonii czy targi Journées des Collections jardin w Marsylii. Dzięki aktywnemu uczestnictwu w takich wydarzeniach znamy potrzeby związane z obsługą logistyczną tego sektora. Dotyczy to zarówno rynku nowoczesnego, czyli sieci handlowych, jak i tradycyjnego. Spotkania te są też szansą do obserwacji kierunków działania na rynku, zmian na nim oraz wspólnego kreowania nowych rozwiązań - dodaje Juliusz Pakuński.
Dachser w ramach obszaru biznesowego DIY Logistics dostarcza codziennie produkty do 18 000 marketów typu dom i ogród w całej Europie. Operator obsługuje przewozy towarów poprzez gęstą sieć połączeń i oddziałów na całym kontynencie, a w poszczególnych państwach dysponuje zespołami merchandiserów, przez co może oferować klientom także kompleksowy serwis produktów w marketach. Pracownicy Dachser dbają o sprawne wyłożenie towarów na półkę i ich odpowiednią ekspozycję, zajmują się też m.in. kontrolą ilości i jakości produktów, obsługą akcji promocyjnych czy realizacją zwrotów i reklamacji.