Sfinks Polska, do której należą sieci Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, po raz kolejny wybrała Eurocash S.A. na dystrybutora produktów do restauracji. Umowa obowiązuje od 1 czerwca br. i została podpisana na okres 5 lat, z możliwością jej przedłużenia na kolejne 3 lata. Szacunkowa wartość obrotów z Eurocash wyniesie 272 mln zł.
- Dotychczasowe doświadczenia z Eurocash pokazały już, że jest to partner, który potrafi sprostać naszym wysokim wymaganiom w zakresie dystrybucji produktów do restauracji spółki. Dotyczy to zarówno jakości dostarczanych towarów, jak i poziomu zapewnianej obsługi. Cieszy więc fakt, że ta współpraca będzie kontynuowana. Mamy nadzieję, że będzie ona co najmniej równie udana jak miało to miejsce w poprzednich latach - komentuje Sylwester Cacek, prezes zarządu Sfinks Polska.
Na mocy umowy Eurocash będzie odpowiadać za zamawianie i zakup produktów oraz ich sprzedaż i dostawę do restauracji prowadzonych przez Sfinksa, a także do wskazanych przez spółkę lokali, w tym działających we franczyzie, w oparciu o ustaloną ofertę asortymentową. Porozumienie obejmuje dystrybucję produktów centralnych pochodzących od wskazanego przez Sfinksa dostawcy, z którym spółka ma odrębne umowy lub artykułów wytwarzanych na podstawie niejawnych receptur, a także produktów uzupełniających. Wraz z zawarciem nowego kontraktu rozwiązaniu uległa dotychczasowa umowa z Eurocash, która obowiązywała do końca tego roku.