Sieć restauracji Sphinx w ramach cyklu „Nowości ze smakiem” wprowadza aromatyczne propozycje kulinarne na bazie bazylii i mięty. W nowej ofercie znajduje się sześć dań, w tym krem z groszku z miętą, żeberka miętowo-miodowe, stek limousine czy też karkówka miodowo– musztardowa z dressingiem bazyliowym. Co więcej smak mięty pojawia się również w napojach. „Nowości ze smakiem bazylii i mięty” dostępne są do 27 czerwca br. we wszystkich restauracjach Sphinx.
- Orzeźwiająca i aromatyczna mięta oraz bazylia to zioła, których smak inspiruje do tworzenia wyjątkowych dań. W najnowszej ofercie restauracji Sphinx można je odnaleźć w daniach mięsnych razem z żeberkami, karkówką, stekiem, czy drobiową shoarmą, jak również w niebanalnym połączeniu mięty z groszkiem w postaci orzeźwiającej zupy krem. O tej porze roku nie mogło u nas również zabraknąć skarbnicy witamin i składników mineralnych, czyli szparagów. Gorąco polecam nasze nowości i zachęcam do próbowania ich w restauracjach Sphinx - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Sphinx.
W ofercie „Nowości ze smakiem bazylii i mięty” na uwagę zasługują grillowane żeberka wieprzowe w marynacie na bazie mięty i miodu, podawane z sałatką colesław oraz ziemniakiem w mundurku. Smakiem zachwyca także stek limousine serwowany z cząstkami ziemniaka w ziołach, warzywami grillowanymi oraz dressingiem bazyliowym. Dressingiem tym jest również skropiona orzeźwiająca sałatka z pomarańczą, ogórkiem, oliwkami i miętą, podawana do grillowanej karkówki w marynacie miodowo- musztardowej z frytkami stekowymi. Warto skusić się też na sałatkę Sphinxa z delikatną shoarmą, podawaną na mieszance kruchych sałat z dodatkiem rzodkiewki, grillowanej cukinii oraz brokułów wraz z sosem jogurtowo-miętowym. Ponadto klienci mogą zamówić orzeźwiający krem z zielonego groszku ze świeżą miętą i śmietaną. Ofertę dopełniają zielone szparagi smażone na maśle, serwowane z klasycznym sosem holenderskim.
Wśród propozycji napojów również dominuje miętowa nuta. Można ją poczuć w orzeźwiającym koktajlu Hugo na bazie Prosecco, podawanym z limonką i syropem z kwiatu czarnego bzu, jak również w Pepsi Green czy w bezalkoholowym piwie Lech.
***
Sfinks Polska zarządza 116 restauracjami na terenie Polski, w tym siecią 102 restauracji Sphinx (segment casual dining), 10 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 4 restauracjami Wook (segment casual dining). Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.