Sphinx, sieć zarządzana przez Sfinks Polska, zapewni catering dla publiczności na koncertach Roda Stewarta i Bryana Adamsa. Na każdej z imprez Sphinx będzie miał osiem punktów cateringowych. Szacuje się, że oba koncerty zgromadzą ponad 40 tysięcy fanów.
Na imprezach w Toruniu i w Rybniku Sphinx zapewni catering dla publiczności zgromadzonej na stadionie na zasadach wyłączności. Dwa namioty, w których od godz. 15:00 prowadzona będzie sprzedaż pojawią się przed strefą biletową. Kolejne sześć punktów cateringowych stanie na terenie każdego z obiektów koncertowych i będą one czynne od godz. 18:00 do zakończenia imprez. Fani zgromadzeni na koncertach będą mogli zjeść popularne na tego rodzaju imprezach dania z grilla – karkówkę, filet z kurczaka, kiełbaski i szaszłyki z warzywami. Wszystkie potrawy będą przygotowywane na miejscu. W ofercie znajdą się także napoje bezalkoholowe. Dania będzie można zabrać na wynos albo zjeść przy stolikach, które staną w pobliżu namiotów z logo Sphinx.
- Jednym z elementów naszej strategii jest rozwój usług cateringowych. Kontrakty na dostarczenie cateringu na koncertach w Toruniu i Rybniku to jeden z przykładów na to, w jaki sposób chcemy realizować te zapowiedzi. Obsługa obu wydarzeń to duże i prestiżowe zadanie, które będzie jednocześnie doskonałą okazją do promowania naszej sieci – mówi Mariola Krawiec-Rzeszotek, prezes zarządu Sfinks Polska.
Namioty cateringowe będą oznakowane logo restauracji Sphinx, a ponadto sieć będzie wystawiała bannery i flagi. Podczas obu imprez hostessy będą rozdawać firmowe ulotki, baloniki oraz drobne gadżety z logo Sphinx. Dodatkową atrakcją, na toruńskiej MotoArenie, gdzie zaśpiewa Rod Stewart, będzie pokaz jednego z największych w Polsce balonów sportowych, na którym widnieje logo Sphinx Restauracje.