Sphinx, sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska, 14 grudnia rozpoczęła działania promocyjne wokół nowego menu. Kampania obejmuje materiały BTL, w tym roll-upy, podkładki na stoły i wkładki do menu, a także promocję na www.sphinx.pl i Facebooku oraz działania PR. Dodatkowo kampanię wspiera nowa odsłona Sphinx Menu – karty dań wzbogaconej o sekcję artykułów lifestylowych i porad kulinarnych, przeznaczonej do zabrania ze sobą. Nowe Sphinx Menu otwiera wywiad z Jarosławem Bieniukiem, znanym piłkarzem ekstraklasy i reprezentantem Polski, a prywatnie mężem aktorki Anny Przybylskiej.
Za kreację nowego menu Sphinksa oraz materiały BTL odpowiada Open Gate Visual & Media, a działania PR realizuje agencja Practum Consulting.
- Sphinx Menu, które prezentujemy klientom po raz drugi, okazało się pomysłem dobrze przyjętym przez naszych gości. To praktyczne wydanie karty dań, które można przejrzeć w restauracji oczekując na potrawy lub przeczytać w domu. Oprócz spisu sphinksowych potraw znajdują się w nim wywiady i artykuły, a także porady dotyczące naszej specjalności, czyli kulinariów i wszystkiego co się z nimi wiąże. Z kolei dla sieci Sphinx Menu to dodatkowy kanał komunikacji z klientami, który wykorzystujemy jako wsparcie naszych działań związanych z ofertą, np. jak w tym wypadku - wprowadzania nowego menu, czy regularnie przez nas proponowanych ofert sezonowych – mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, właściciela sieci Sphinx.
W najnowszym Sphinx Menu, oprócz okładkowego wywiadu z Jarosławem Bieniukiem, można znaleźć wiele artykułów, przepisów, a także porad, np. jak dobrze sprawić karpia. Swoje sztuczki i sposoby na tę królewską rybę, przydatne zwłaszcza przed Bożym Narodzeniem, zdradza Klaudiusz Wachowiak, szef kuchni sieci Sphinx. W nowym Sphinx Menu można też znaleźć wskazówki, jak dotrzymać noworocznych postanowień związanych z dbaniem o dobrą sylwetkę, a także praktyczne przewodniki dla osób organizujących domowe przyjęcia. Natomiast w sekcji Podróże ze Sphinksem znajduje się relacja z wycieczki na Kubę, dokąd wyjechała jedna z laureatek konkursu organizowanego przez sieć Sphinx. Oprócz artykułów i wywiadów, goście restauracji którzy sięgną po Sphinx Menu, znajdą w nim całą nową kartę dań, obowiązującą w sieci od 14 grudnia.
Największą nowością w zmienionej karcie dań jest grupa dań „CZAS NA FIT”, w której znajdują się lekkie zestawy skomponowane z mięs i ryb podawanych z mieszanką warzyw na ciepło. m.in. polędwiczka z zielonym oczkiem, czyli mięso z polędwicy wieprzowej nadziewane szpinakiem, pstrąg grillowany z ziołami czy łosoś na sposób królewski.
Oprócz tego Sphinx wprowadził nowe propozycje kulinarne do niemal każdej grupy dań w menu. Są wśród nich m.in. shoarma z indyjską przyprawą garam masala, stek w sosie bearnaise, makaron tagliatelle z łososiem, a na deser panna cotta. Zmienione menu zawiera także propozycję dla klientów, którzy lubią spotkać się w większym gronie. To zestaw panierowanych przekąsek – Party Mix – w którym znajdują się kawałki kurczaka, serowe paluszki, różyczki kalafiora, krążki cebuli oraz pieczywo czosnkowe i sos.
Inną nowością wprowadzoną do sieci wraz ze zmienionym menu, jest wzbogacenie zestawów dań dla dzieci o prezent, którym są maski zwierząt. W menu dla najmłodszych pojawiła się także nowa propozycja – zestaw chrupiące kurczaczki w bułce pita.
Wraz z nowym menu w sieci Sphinx wprowadzono także specjalne dania lunchowe, podawane w godz. 12.00 – 14.30. Wśród dziewięciu dań oferowanych w tej samej cenie można znaleźć m.in. francuski stek z sosem Cafe de Paris oraz dodatkami, dorsza w płatkach migdałowych z frytkami lub ryżem oraz surówkami, klasyczne zestawy z shoarmą, czy sałatkę „GRECKA UCZTA”. W ramach zestawu lunchowego do dania głównego można domówić za niewielką cenę jedną z dwóch zup lub deser.