Sieć restauracji Sphinx, należąca do grupy Sfinks Polska, rozpoczyna ogólnopolską telewizyjną kampanię reklamową. Spot emitowany w 41 kanałach będzie promował markę Sphinx i zachęcał do spróbowania shoarmy, kultowego dania restauracji. Organizowana przez Sphinx przy współpracy z Pepsi kampania potrwa od 13 do 29 kwietnia.
- W ostatnich latach wiele zmieniło się w sieci Sphinx na korzyść. Rokrocznie zdobywamy nagrody za jakość obsługi, a przede wszystkim oferujemy smaczną kuchnię w oparciu o świeże składniki. Chcemy, żeby promocja w telewizji zachęciła do odwiedzania lokali Sphinx zarówno nowych klientów, jak również osoby, które znają markę, ale dawno nie były w naszych restauracjach. Na gości czekają nie tylko smaczne dania, ale również atrakcyjne promocje cenowe i okolicznościowe, tak jak w przypadku Kolekcji Kibica, którą wprowadziliśmy z myślą o przygotowaniu się do przeżywania piłkarskich emocji w naszych restauracjach - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki zarządzającej sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło.
Spot restauracji Sphinx będzie ukazywał się przez trzy kolejne weekendy, od piątku do niedzieli, w 41 programach telewizyjnych. Kampanię będą również wspierały działania promocyjne prowadzone w restauracjach, na fanpage sieci na Facebooku oraz mailingi. Spot będzie również dostępny na oficjalnej stronie restauracji www.sphinx.pl i na kanale YouTube pod adresem: http://www.youtube.com/sphinxrestauracje. Promocyjna oferta shoarmy klasycznej i delikatnej z napojem 0,3 l z asortymentu Pepsi w cenie 19,90 zł będzie dostępna we wszystkich restauracjach Sphinx od 13 kwietnia do 11 maja.