Spółka Sfinks Polska, do której należą sieci restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, podpisała nową umowę z PepsiCo - swoim dotychczasowym dostawcą napojów bezalkoholowych. Na jej podstawie przez 5 lat PepsiCo będzie dostarczać napoje gazowane, soki i wodę do wszystkich sieci restauracji zarządzanych przez Sfinksa. Wartość kontraktu w tym okresie jest szacowana na 25 mln zł.
- Mamy konkretne wymagania w zakresie jakości dostarczanego nam produktu, a także standardów obsługi naszych restauracji przez partnera. W obu tych obszarach firma PepsiCo stanęła na wysokości zadania. Jesteśmy też zadowoleni ze wspólnie prowadzonych akcji sprzedażowo-marketingowych. Nasze produkty uzupełniają się i są kierowane do podobnych grup docelowych, dlatego to partnerstwo przynosi pozytywne efekty obu firmom. Mamy nadzieję na równie udaną współpracę w kolejnych latach – komentuje Bogdan Bruczko, wiceprezes zarządu Sfinks Polska.
Poprzedni kontrakt z PepsiCo Sfinks podpisał jeszcze w 2006 r. W tym okresie oprócz sprzedaży napojów obie firmy prowadziły też wspólnie działania promocyjne. Efektem tego były m.in. kampanie telewizyjne, w których reklamowano sieć Sphinx oraz zestawy dań z Pepsi.