Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, rozpoczął kampanię reklamową w kinach Helios. Spot wizerunkowy Sphinxa będzie wyświetlany w 31 kinach znajdujących się w 28 miastach Polski. Kampania rusza 8 lutego i potrwa 3 miesiące.
Spot Sphinxa pojawi się na 154 ekranach kin Helios i będzie emitowany przed wszystkimi seansami, z wyjątkiem filmów dla dzieci. Kampania ma na celu zachęcenie klientów do odwiedzenia restauracji Sphinx i skorzystania z ich bogatej oferty kulinarnej.
Reklamę Sphinxa wyprodukowało Vision Studio, a wspierające kampanię działania PR zrealizowała agencja Practum Consulting. Emisja spotu w kinach Helios to element współpracy Sfinks Polska z PepsiCo, dostawcą napojów bezalkoholowych do restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło.
- Po raz kolejny ruszamy z kampanią reklamową na dużym ekranie. Kino i restauracja to rodzaje rozrywki, które często idą w parze i dlatego promocja przed seansami daje możliwość skutecznego dotarcia do naszych obecnych i przyszłych klientów. Chcemy w ten sposób zachęcić widzów do odwiedzenia naszych restauracji, gdzie w miłej atmosferze można wypróbować propozycje z różnorodnego menu Sphinxa - mówi Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska, spółki do której należy sieć restauracji Sphinx.