Tikkurila została uhonorowana Srebrnym Laurem Konsumenta 2017 w kategorii „Impregnaty i lakiery do drewna” w ogólnopolskim plebiscycie popularności produktów i usług. To wyróżnienie przyznano marce kolejny rok z rzędu na bazie głosów samych konsumentów.
- Kategoria produktów do drewna zajmuje w Tikkurila bardzo ważną pozycję. Drewno to piękny i naturalny surowiec, który podatny jest jednak na wiele zagrożeń, mogących niszczyć jego strukturę. Z myślą o ochronie i dekoracji tego typu powierzchni, stale rozwijamy więc ofertę Tikkurila w tym zakresie, skupiając uwagę szczególnie na produktach wodorozcieńczalnych. Nie tylko skutecznie zabezpieczają one drewno, nieraz też podkreślając jego naturalny rysunek, ale są przy tym w pełni bezpieczne dla zdrowia i środowiska. Dlatego dziś nasza marka często kojarzona jest nie tylko z farbami, ale właśnie też z szerokim wachlarzem produktów do malowania drewna, którym, jak pokazuje najnowsze odznaczenie, można zaufać i zarekomendować innym – mówi Karina Zawadzka, brand manager marki Tikkurila.
Laur Konsumenta to ogólnopolski plebiscyt, który pozwala wyłonić najpopularniejsze marki i produkty w poszczególnych kategoriach. Przeprowadzany jest na podstawie sondy wśród min. 1000 konsumentów dla każdej z kategorii.