Tikkurila po raz kolejny z rzędu została nagrodzona najwyższym wyróżnieniem w XIV edycji ogólnopolskiego plebiscytu Laur Konsumenta. Tym razem marka otrzymała złote godło w dwóch kategoriach: „Farby”, a także „Impregnaty oraz lakiery do drewna”.
- Nieustannie dokładamy starań, by nasze produkty w pełni odpowiadały potrzebom klientów. Dlatego to podwójne wyróżnienie, które zostało przyznane głosami samych konsumentów, jest dla nas cennym uhonorowaniem naszych wysiłków i potwierdzeniem właściwego kierunku działań. Cieszy fakt, że w tym roku otrzymaliśmy złoto - nie tylko w kategorii farb, ale i produktów do drewna. Tym bardziej, że w zakresie ochrony i dekoracji powierzchni drewnianych mamy do zaoferowania wiele ciekawych i innowacyjnych rozwiązań - mówi Karina Zawadzka, brand manager marki Tikkurila.
Laur Konsumenta to ogólnopolski konkurs, który ma na celu zbadanie opinii konsumentów i wyłonienie najpopularniejszych produktów i marek spośród poszczególnych kategorii. Nagrody przyznawane są na podstawie liczby głosów oddanych w sondażach telefonicznych i internetowych. W każdej z kategorii grupa respondentów obejmuje minimum 1000 osób.