PR Coordinator
PR Coordinator
W związku z rozwojem agencji, poszukujemy osoby, która uzupełniłaby nasz zespół.
Wymagania:
- swobodne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie (łatwość formułowania myśli, pomysłowość, poprawna stylistyka)
- duże zdolności organizacyjne i precyzja w działaniu
- min. 1-2 lata doświadczenia w PR lub/i IR lub/i social media
- wysoki poziom kultury osobistej
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Zakres obowiązków:
Praca przy ciekawych projektach z zakresu public relations i investor relations:
- współpraca przy przygotowaniu i realizacji strategii komunikacji dla znanych marek
- koordynacja współpracy z dziennikarzami, przygotowywanie materiałów prasowych, organizacja konferencji i spotkań prasowych
- współprowadzenie działań w obszarze relacji inwestorskich
- obsługa kanałów social media
- przygotowanie materiałów w ramach komunikacji wewnętrznej, z partnerami czy liderami opinii oraz komunikacji marketingowej
- bieżąca obsługa klientów
Zapewniamy:
- pracę w uznanej agencji, wielokrotnie nagradzanej w międzynarodowych konkursach PR
- duże możliwości rozwoju kwalifikacji w zakresie PR, IR i social media
- uczestnictwo w ciekawych projektach
- obsługę znanych marek i wpływ na kształtowanie ich wizerunku na rynku
- miłą atmosferę pracy w dynamicznym i koleżeńskim zespole
- pakiet szkoleń wewnętrznych
- umowę o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym
Kontakt:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego – oba dokumenty w języku polskim i angielskim - na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Pozostałe informacje:
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Practum Consulting Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko, na które aplikuję, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
Branże
Alkohole
Asset management / private equity
Badania opinii publicznej
Bankowość
Consulting
Doradztwo personalne
Energia
Farmacja
FMCG
IT
Logistyka
Media
Nieruchomości
Organizacje non-profit / fundacje / kampanie społeczne
Prawo
Przemysł ciężki
Szkolenia
Sieci handlowe
Sport
Ubezpieczenia
Telekomunikacja
Nagrody
2015
Gold SABRE Award
2015
Stevie® Award Bronze
2014
Wyróżnienie Złoty Spinacz
2013
Kampanie z zakresu public relations, investor relations i komunikacji kryzysowej realizowane przez konsultantów Practum wielokrotnie zyskiwały uznanie w konkursach PR w Polsce i za granicą. Były nagradzane w międzynarodowych konkursach IPRA Golden World Awards, SABRE Awards, International Stevie Awards, jak również w najważniejszym konkursie PR w Polsce - Złote Spinacze.
Agencja Practum zwyciężyła w prestiżowym konkursie IPRA Golden World Awards for Excellence 2015 organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations. Nagrodę otrzymała w kategorii „Kampania NGO – Agencja” za projekt non-profit „Piłka w grze o zdrowie kobiet” promujący „Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej 2014” i akcję „Razem Wygrywamy z Rakiem Piersi”. Były one realizowane wspólnie z Fundacją „Piłka jest Piękna” oraz Federacją Stowarzyszeń „Amazonki”.
IPRA Golden World Award to już kolejne wyróżnienie przyznane za ten program. W maju 2015 roku agencja Practum zdobyła statuetkę Gold SABRE Award 2015 w kategorii geograficznej „The Baltic”.
Kampania została zakwalifikowana również do finału PR Daily’s Nonprofit PR Awards 2015.
Wcześniej uznanie znajdowały również takie realizowane przez nas programy public relations i investor relations jak "Sfinks Polska kontra Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów" - brązowa statuetka Stevie® 2014 w międzynarodowym konkursie - International Business Awards w kategorii „Komunikacja lub kampania PR roku – komunikacja kryzysowa” oraz wyróżnienie Złoty Spinacz 2013 w kategorii "Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa", „Sukces wezwania Dalkia Polska na Praterm” – wyróżnienie w konkursie Złote Spinacze 2008, „Widzew Łódź w walce o praworządność w procesach dyscyplinarnych PZPN” - wyróżnienie w konkursie Złote Spinacze 2008, „CEDC w drodze po Polmos Białystok” - Złoty Spinacz 2006.
Usługi
O Practum
Practum Consulting - agencja PR oferująca kompleksowe usługi z zakresu public relations, w tym relacji inwestorskich i komunikacji kryzysowej. Practum to eksperci - praktycy, dla których tworzenie i prowadzenie skutecznych programów PR i IR jest pasją i źródłem osobistej satysfakcji.
Podstawą działalności Practum jest zorientowanie na cele oraz perfekcja wykonania. Dzięki wieloletniemu doświadczaniu konsultanci Practum nie tylko projektują i realizują efektywne strategie komunikowania, ale także potrafią odkryć i wykorzystać utajony potencjał firm, osób i produktów, podejmując dodatkowe działania przekładające się na sukces Klientów.
Pasja - inspiruje nas do podejmowania działań z kreatywnością i determinacją ukierunkowaną na sukces
Doświadczenie - pozwala nam doradzać naszym Klientom i realizować dla nich programy w sposób prowadzący do osiągania postawionych celów
Perfekcja - gwarantuje niezmiennie wysoką jakość realizacji, zarówno w sprawach o znaczeniu strategicznym, jak i drobnych, codziennych aktywnościach
Jacek Yerka – REALIZM MAGICZNY
Jacek Yerka – REALIZM MAGICZNY
Laureat prestiżowej nagrody „World Fantasy Award” w 1995 r.
(wybrany spośród 260 nominowanych artystów)
Urodził się w 1952 r., a w 1976 r. ukończył Wydział Sztuk Pięknych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Początkowo specjalizował się w grafice, projektował i wystawiał swoje plakaty m. in. na Biennale Plakatu Polskiego w Katowicach, Biennale w Lahti oraz w Warszawie. Od 1980 r. całkowicie oddał się malarstwu. Swoimi pracami od lat zadziwia nie tylko miłośników fantastyki. Tworząc surrealne kompozycje bazuje przede wszystkim na swojej nie znającej granic wyobraźni, posługując się precyzyjną, wzorowaną na dawnych mistrzach - jak Jan van Eyck czy Hieronymus Bosch - technice.
Prace Jacka Yerki stały się inspiracją dla Harlona Ellisona, autora fantasy, do napisania 30 opowiadań, które wraz z obrazami Jacka Yerki zostały wydane w albumie pt. „Mind Fields” przez amerykańskie wydawnictwo "Morpheus Intenational". Wydało ono również kolejne albumy poświęcone twórczości artysty: "The Fantastic Art of Jacek Yerka" oraz "Fields of Vision" obejmujący całą twórczość artysty.
Obrazy Jacka Yerki są także inspiracją dla sztuki filmowej, m. in. amerykański producent Rene Daalder zaprosił artystę do współpracy w filmie "Stawberry Fields", gdzie jako podkład muzyczny dla obrazów świata wykorzystywane są piosenki Beatlesów.
Jacek Yerka od 10 lat współpracuje z Galerią Bevery Hills. Na stałe mieszka i tworzy w Polsce.
Yerkaland
Możliwość obejrzenia innych obrazów i zakupu prac artysty na: http://www.yerkaland.com
Doświadczenie zespołu
Za Practum stoi kilkunastoletnie doświadczenie naszych konsultantów w realizacji różnorodnych kampanii PR i IR, zdobywane m.in. w międzynarodowej agencji PR Publicis Consultants | Rowland, uznawanej wtedy wielokrotnie za najlepszą agencję public relations w Polsce. Projektowaliśmy i realizowaliśmy programy dla firm i produktów dopiero wchodzących na rynek, będących na etapie rozwoju czy też o ugruntowanej pozycji. Wspieraliśmy Klientów w osiąganiu kolejnych sukcesów, a także w procesach zmian, czasem restrukturyzacji i kryzysów, podczas fuzji i przejęć, debiutów giełdowych, wezwań na GPW czy wycofywania spółek z obrotu giełdowego. Odpowiadaliśmy za strategiczne planowanie oraz wykonanie programów PR. Realizowaliśmy również programy o zasięgu międzynarodowym.
Dziesiątki zrealizowanych projektów
Nasi konsultanci zrealizowali z sukcesem kampanie PR oraz działania inwestor relations na rzecz kilkudziesięciu Klientów z różnych branż i o różnym profilu działalności. W większości przypadków współpraca miała charakter długookresowy. Jesteśmy dumni z tego, że nasi Klienci wysoko cenią standard oferowanych przez Practum usług oraz ich efekty. Chętnie rekomendują nas innym firmom, jak również – w przypadku zmiany pracy – często chcą kontynuować współpracę z nami, przyzwyczajeni do wysokich standardów obsługi.
Doświadczenie w większości branż
Konsultanci Practum w ciągu kilkunastu lat pracy zdobyli doświadczenie w dziesiątkach różnych branż. Pracowaliśmy dla spółek produkcyjnych, usługowych czy doradczych. Z sukcesem realizowaliśmy kampanie PR zarówno dla przedsiębiorstw zajmujących się produkcją w tradycyjnych gałęziach gospodarki, jak również dla podmiotów działających w obszarze nowoczesnych technologii. Naszymi Klientami były firmy kierujące swoją ofertę do klienta detalicznego, spółki ukierunkowane na komunikację B2B, jak również stowarzyszenia branżowe, organizacje czy fundacje, firmy małe i duże, działające na szczeblu ogólnopolskim, lokalnym i międzynarodowym. Dzięki łączeniu wiedzy w różnych dziedzin i znajomości praktyk stosowanych w różnych branżach możemy efektywniej wspierać naszych Klientów i zapewniać im skuteczną obsługę PR także w niestandardowych dla nich sytuacjach.
Pełny zakres działań PR i IR
Konsultanci Practum posiadają ugruntowane doświadczenie we wszystkich obszarach public relations. Obsługiwaliśmy firmy w pełnym zakresie opracowując strategie i plany komunikacji, a następnie koordynując działania public relations we wszystkich obszarach komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Mamy też bogate doświadczenie w obsłudze Klientów w wybranych zakresach, jak prowadzenie działań media relations i koordynacja biura prasowego, PR korporacyjny, PR produktowy, komunikacja kryzysowa, obsługa relacji inwestorskich, opracowywanie strategii komunikacji, prowadzenie działań z zakresu komunikacji wewnętrznej. Mamy na swoim koncie przygotowywanie koncepcji i realizację kampanii edukacyjnych oraz programów CSR, prowadzimy działania w mediach społecznościach, zajmujemy się przygotowaniem tekstów promocyjnych i materiałów wykorzystywanych w content marketingu. Mamy także doświadczenie w prowadzeniu szkoleń medialnych i kryzysowych.
Zespół
Kinga Szkutnik - Dyrektor Zarządzająca - ma 17 lat doświadczenia w realizacji programów public relations, w tym prowadzenia relacji z mediami, relacji inwestorskich oraz z zakresu komunikacji kryzysowej.
Obsługiwała duże korporacje i mniejsze przedsiębiorstwa, zajmując się systematycznym budowaniem ich wizerunku, jak również doradzając strategicznie i prowadząc na ich rzecz komunikację w trudnych i przełomowych momentach.
Przez 7 lat była związana z międzynarodową firmą PR Rowland Communications, należącą do sieci Publicis, gdzie przez 4 lata pełniła funkcję dyrektora największej struktury agencji - Działu Korporacyjno-Finansowego (Corporate & Financial Relations Dept.). Była kluczowym pracownikiem firmy, gdy Rowland był czterokrotnie uznawany za najlepszą agencję PR roku - Impactor 2002, 2003, 2004, 2006.
Prowadziła kampanie PR dla takich firm, jak: ACP Pharma, Agora, Arcelor, CEDC (w tym firm należących do Grupy CEDC, m.in. Bols, Polmos Białystok), Dalkia, Dominet & Dominet Bank, Famur, Fiege, Impel, Infoscore BIG, Jeronimo Martins Dystrybucja (sieć Biedronka), RTS Widzew Łódź, LEAF, Liberty Direct, Lovells, Marsh, Matrix.pl, MT Polska, MT Targi, OMX, Pronox Technology, Prudential plc (UK) - Fundacja "Przezorność", Radpol, Sfinks Polska, Secus, Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji, Synergia 99, TDA Capital Partners Inc., TNS OBOP, Vectra, Wincanton Trans European Polska, Winterthur/Credit Suisse Life & Pensios TUnŻ i PTE, ZP PPS i in.
Realizowane przez nią programy były wielokrotnie nagradzane i wyróżnione (m.in. IPRA Golden World Award 2015 w międzynarodowym konkursie IPRA Golden World Awards for Excellence w kategorii "NGO Campaign - Agency", Gold SABRE Award 2015 w plebiscycie SABRE Awards EMEA w kategorii "The Baltic" oraz wyróżnienie w konkursie PR Daily's Nonprofit PR Awards 2015 w kategorii "Best Community-Nonprofit Partnership" za projekt "Piłka w grze o zdrowie kobiet", brązowa statuetka Stevie® 2014 w międzynarodowym konkursie International Business Awards w kategorii „Komunikacja lub kampania PR roku – komunikacja kryzysowa” za projekt „Sfinks Polska kontra UOKiK”, 4 nominacje do Złotych Spinaczy w kategorii „Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa” za programy: CEDC w drodze po Polmos Białystok - Złoty Spinacz 2006, Sfinks kontra UOKiK - wyróżnienie 2013, Widzew Łódź w walce o praworządność w procesach dyscyplinarnych PZPN - wyróżnienie 2008, Sukces wezwania Dalkia Polska na Praterm - wyróżnienie 2008).
Ukończyła z wyróżnieniem Szkołę Główną Handlową w Warszawie (ZiM II). Dyplom broniła z zarządzania sytuacją kryzysową. Obecnie wykłada także na tej uczelni na Podyplomowych Studiach Zarządzania Marką i Podyplomowych Studiach Zarządzania na Rynku Dóbr i Marek Luksusowych.
Joanna Milewska - Senior Manager - ma 15 lat doświadczenia w branży PR, w tym prowadzenia obsługi spółek w zakresie PR relacji z mediami, relacji inwestorskich oraz komunikacji kryzysowej.
Przez 5 lat była związana z międzynarodową firmą PR Rowland Communications - należącą do sieci Publicis - w ramach wiodącej struktury agencji - Działu Korporacyjno-Finansowego.
Prowadziła kampanie PR dla takich klientów jak Sfinks Polska, Plast-Box, P.R.E.S.C.O. Group, Radpol, Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy, CEDC, RTS Widzew Łódź, Dalkia, Impel, Altkom Akademia, HAYS, Ernst & Young Academy of Business, Alma Consulting Group Polska, Autogrill, Harvard Business Review/ICAN Institute, BRE Corporate Finance, American Management Association/Management Centre Europe, VECTRA, TNS OBOP, Jeronimo Martins Dystrybucja (sieć Biedronka), Liberty Direct, Pronox Technology, Secus Asset Management i Secus I FIZ, Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji, Infoscore BIG, Famur i in.
Realizowane przez nią programy „Sfinks kontra UOKiK” z 2013 r. oraz „Sukces wezwania Dalkia Polska na Praterm” z 2008 r. otrzymały wyróżnienia w branżowym konkursie Złote Spinacze w kategorii „Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa”.
Wcześniej związana z Gazetą Wyborczą Poznań, tygodnikiem Wprost i serwisem Wprost Online.
Ukończyła Wydział Ekonomii na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny).
Anna Omelańska - Account Director - ma 10 lat doświadczenia w Public Relations, w tym w zakresie współpracy z mediami, komunikacji kryzysowej i relacji inwestorskich.
Prowadziła kampanie PR dla takich klientów jak A.pl Internet, Frisco.pl, Fundacja Piłka jest Piękna (ogólnopolski event społeczny: Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej), MT Polska (Targi Auto Expo Parts & Service, China Expo Poland, Dziedzictwo, Regionalia), MT Targi, Plast-Box, P.R.E.S.C.O. GROUP, Radpol, RTS Widzew Łódź, Sfinks Polska, a także Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (kampanie: Lepszy start dla Twojego dziecka, Piłeś? Nie jedź! oraz Odpowiedzialna sprzedaż i serwowanie napojów alkoholowych).
Realizowany przez nią projekt "Piłka w grze o zdrowie kobiet" zdobył IPRA Golden World Award 2015 w międzynarodowym konkursie IPRA Golden World Awards for Excellence w kategorii "NGO Campaign - Agency", Gold SABRE Award 2015 w plebiscycie SABRE Awards EMEA w kategorii "The Baltic" oraz wyróżnienie w konkursie PR Daily's Nonprofit PR Awards 2015 w kategorii "Best Community-Nonprofit Partnership". Program „Sfinks kontra UOKiK” z 2013 r. otrzymał brązową statuetkę Stevie® w międzynarodowym konkursie - International Business Awards w kategorii „Komunikacja lub kampania PR roku – komunikacja kryzysowa” oraz został wyróżniony w branżowym konkursie „Złote Spinacze” w kategorii „Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa” – wyróżnienie 2013.
Ukończyła Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu (Katedra Filologii Angielskiej), a także studia podyplomowe z zakresu Zarządzania i Marketingu (Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie) oraz Komunikacji Społecznej i Public Relations (Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu).