„Jak skutecznie promować produkty turystyczne polskich regionów w Internecie?” na to pytanie znajdą odpowiedź touroperatorzy i przedstawiciele biur podróży biorący udział w bezpłatnych, certyfikowanych warsztatach organizowanych 23 września - drugiego dnia XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011. Uczestnicy dowiedzą się m.in. co zrobić, aby zwiększyć zainteresowanie ofertą turystyczną w Internecie, jak dobrać właściwą szatę graficzną, a także jak stworzyć atrakcyjną propozycję wyjazdową i skłonić klientów do zakupu. Organizatorem warsztatów są MT Targi oraz Polska Organizacja Turystyczna (POT), a patronat honorowy nad nimi objęło Ministerstwo Sportu i Turystyki. Targi TT Warsaw 2011 odbędą się w dniach 22-24 września w Centrum MT Polska, przy ul. Marsa 56c w Warszawie.
- Targi TT Warsaw to wyjątkowe wydarzenie dla branży turystycznej, które gromadzi wystawców z całego świata i jest okazją nie tylko do poznania najbardziej aktualnych ofert, ale również rozmów o ważnych dla rynku sprawach. Jednym z istotnych dla turystyki tematów jest kwestia promocji produktów i tym zagadnieniem będziemy się również zajmować podczas najbliższych Targów TT Warsaw. Mówiąc o promocji, nie sposób pominąć Internetu, tak ważnego nośnika informacji we współczesnym świecie. Spotkać się można z opinią, że kto nie ma oferty w Internecie, ten nie istnieje na rynku. Zagadnienia związane ze skutecznym pozycjonowaniem produktu turystycznego w Internecie będą omawiane przez ekspertów zwłaszcza podczas certyfikowanych warsztatów planowanych drugiego dnia targów. Będzie to znakomita okazja, aby zdobyć wiedzę, która na pewno znajdzie zastosowanie w prowadzonym biznesie - mówi Urszula Potęga, prezes zarządu spółki MT Targi, organizatora TT Warsaw.
Arkana efektywnej promocji w Internecie
Podczas warsztatów - „Jak skutecznie promować produkty turystyczne polskich regionów w Internecie?” organizatorzy wskażą problemy i wybrane sposoby ich rozwiązania w zakresie informacji oraz promocji produktów i ofert turystycznych za pomocą Internetu. Podczas pierwszej części warsztatów, Wojciech Kraft, Dyrektor Pomorskiej Organizacji Turystycznej, omawiając temat dobrych praktyk przedstawi przykłady regionów, produktów i atrakcji turystycznych skutecznie prezentujących się poprzez różnorodne narzędzia internetowe. Drugą część warsztatów „Promocja w Internecie – daj się znaleźć” poprowadzą certyfikowani wykładowcy Grupy Allegro - Krzysztof Henel i Tomasz Henel. Omówią oni temat promowania ofert turystycznych za pomocą serwisów internetowych. Prowadzący zaprezentują także ich możliwości, dane na temat zasięgu, omówią ich znaczenie w polskim Internecie. Uczestnicy uzyskają również podstawowe informacje dotyczące użytkowania serwisów w praktyce m.in. jak zacząć oraz jak wystawiać oferty. W części poświęconej tworzeniu skutecznych ofert będzie można dowiedzieć się jak, przygotować opisy pozytywnie oddziałujące na klientów branży turystycznej. Eksperci podpowiedzą, jak tworzyć opisy, jak je redagować, jakich błędów się wystrzegać. Zwrócą również uwagę na znaczenie poprawnego formatowania tekstu. Dodatkowo prowadzący poruszą zagadnienia związane z fotografiami i grafiką na stronie. Wyjaśnią, jak poprawnie dobierać kolory w ofercie oraz jak dobierać zdjęcia obrazujące ofertę i maksymalnie oddziałujące na klienta branży turystycznej. Udział w warsztatach jest bezpłatny i zakończy się wręczeniem uczestnikom certyfikatów.
Oferty turystyczne na TT Warsaw
Wystawcy Targów TT Warsaw zaprezentują podczas trzech dni najbardziej aktualną ofertę turystyczną przygotowaną zarówno z myślą o zwiedzających branżowych jak i klientach indywidualnych. Obecni będą touroperatorzy, agenci, obiekty noclegowe, w tym hotele, sanatoria, wellness&spa czy pensjonaty i przewoźnicy. Nie zabraknie również narodowych, regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych, urzędów marszałkowskich, powiatów, miast i gmin, organizatorów turystyki biznesowej oraz branżowych izb i stowarzyszeń czy towarzystw ubezpieczeniowych.
Rejestracja i bezpłatny wstęp
Przedstawiciele branży, którzy wcześniej zarejestrują się na www.ttwarsaw.pl/rejestracja będą mogli bezpłatnie uczestniczyć w TT Warsaw, a także certyfikowanych warsztatach o skutecznej promocji w Internecie. Zgłoszenia na warsztaty należy dokonać za pomocą formularza dostępnego na stronie targów. Formularze będą przyjmowane do 16 września.
Pierwszy dzień TT Warsaw tradycyjnie będzie zarezerwowany dla przedstawicieli sektora turystyki, gwarantując im dogodne warunki prowadzenia rozmów biznesowych. Natomiast zwiedzający indywidualni będą mogli przyjść na targi 23 i 24 września. W tym roku po raz pierwszy na trzeci dzień targów obfitujący w liczne atrakcje będzie można wejść bezpłatnie.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.ttwarsaw.pl, a także na profilu targów na Facebooku i Goldenline.