Wirtualny sklep Frisco.pl powraca, tym razem na ulice Warszawy
Ponad sto wirtualnych samochodów Frisco.pl rozpoczęło mobilną sprzedaż na ulicach stolicy. Warszawiacy przez miesiąc będą mogli kupić z nich różnorodne produkty codziennego użytku za pomocą smartfona z nową aplikacją Frisco.pl. Akcję wspiera kampania promocyjna w internecie, działania PR i w social media. Towarzyszy jej też konkurs organizowany we współpracy z Travelplanet.pl, w którym do wygrania są karty podarunkowe na wakacyjne wycieczki.
Restauracje Chłopskie Jadło z letnimi nowościami
Tradycyjny chłodnik, tatar z łososia, sałatka dworska, stek, kurczę na groszku oraz szparagi z sosem to propozycje na lato restauracji Chłopskie Jadło z najnowszej wkładki do menu „Letnie nowości”. Oferta zawierająca sześć dań dostępna jest w restauracjach sieci w całej Polsce do 15 sierpnia.
Ochrona zbiorów na Targach Dziedzictwo
Ochrona zbiorów muzealnych, archiwalnych i bibliotecznych – to temat przewodni eksperckich paneli organizowanych w ramach Targów Dziedzictwo 2014. Podczas konferencji omawiane będą kwestie bezpieczeństwa obiektów wypożyczonych na wystawy czasowe, a także ochrony zbiorów i obiektów zabytkowych przed różnymi zagrożeniami. Nie zabraknie również zagadnień związanych z zabezpieczaniem nieruchomych dóbr kultury w resorcie obrony narodowej oraz ochroną i profilaktyką konserwatorską kolekcji i obiektów zabytkowych. Trzy dni będą również okazją do poznania najnowszych rozwiązań konserwatorskich, które zaprezentowane zostaną na stoiskach wystawców. Targi Dziedzictwo odbędą się w dniach 7 - 9 października br., w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wydarzenie organizowane jest we współpracy z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz innymi kluczowymi instytucjami branżowymi.
Restauracja Sphinx w centrum handlowym Alfa już otwarta
Popularna sieć restauracji Sphinx otworzyła nową restaurację w Białymstoku. Lokal mieści się w centrum handlowym Alfa. To już druga restauracja Sphinx działająca w stolicy województwa podlaskiego.
Najlepsze produkty motoryzacyjne według ekspertów
Części zamienne, urządzenia i pojazdy – w tych kategoriach wyłonione zostaną najlepsze produkty motoryzacyjne w ramach konkursu Auto Expo Award - Best Product. Przeznaczony jest on dla wystawców premierowej edycji Targów Auto Expo Parts & Service 2014. Spośród zgłoszonych propozycji jury konkursowe złożone z ekspertów motoryzacyjnych wybierze te odznaczające się innowacyjnością, użytecznością czy nowoczesnością. Zwycięskie produkty nagrodzone zostaną unikatowym znakiem Auto Expo Award - Best Product. Targi Auto Expo Parts & Service 2014 to międzynarodowa impreza motoryzacyjna, która gromadzi producentów części samochodowych i motocyklowych z Polski i zagranicy. Pierwsza odsłona wydarzenia odbędzie się w dniach 11-13 września w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.
Zmiana w zarządzie Radpolu
Rada Nadzorcza Radpolu odwołała z zarządu Andrzeja Pożarowszczyka, który był jednym z twórców należącego do Radpolu zakładu Rurgaz. Bezpośredni nadzór nad fabryką Rurgaz pełni obecnie prezes Radpolu, Krzysztof Pióro.
Startuje kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl
„Zapełnimy Twoją nową lodówkę” – to hasło przewodnie nowej akcji promocyjnej sieci Saturn, która prowadzona jest we współpracy z Frisco.pl. Każdy klient, który kupi lodówkę w dowolnym sklepie Saturn lub na saturn.pl w dniach 12-18 czerwca br., otrzyma bon na zakupy we Frisco.pl o wartości od 150 zł do 750 zł – w zależności od ceny zakupionej lodówki. Kampania reklamowa wokół akcji prowadzona jest w telewizji, radiu, internecie i w mediach społecznościach w całym okresie trwania promocji.
Śniadanie w dużym mieście coraz częściej poza domem
W dużych miastach Polski coraz częściej jada się śniadania poza domem – wynika z raportu „Śniadanie w wielkim mieście” przygotowanym przez sieć restauracji Sphinx we współpracy z Gfk Polonia. Prawie co czwarty mieszkaniec (24%) Warszawy, Krakowa, Poznania, Gdańska i Wrocławia przyznaje, że obecnie pierwszy posiłek dnia spożywa poza domem częściej niż pięć lat temu. Ten odsetek jest jeszcze wyższy wśród młodych osób – po 28% Polaków w wieku 18-24 lat oraz 25-39 lat z dużych miast deklaruje taką zmianę przyzwyczajeń w ostatnim pięcioleciu. W jakich więc miejscach, poza domem, mieszkańcy polskich aglomeracji jedzą śniadania? Blisko jedna trzecia (30%) respondentów wskazała, że przynajmniej raz w miesiącu lub częściej na ten posiłek wybiera się do lokalu gastronomicznego.
Niemal 1600 drużyn piłkarskich zagra 8 czerwca dla kobiet
Bogdan Bruczko prezesem Shanghai Express
Bogdan Bruczko objął stanowisko prezesa zarządu w należącej do Sfinks Polska spółce Shanghai Express, w ramach której prowadzona jest sieć WOOK. Tym samym Bogdan Bruczko zrezygnował ze stanowiska wiceprezesa zarządu Sfinks Polska. W zarządzie Sfinksa pozostają Sylwester Cacek w funkcji prezesa zarządu oraz Dorota Cacek i Sławomir Pawłowski w funkcji wiceprezesów zarządu.
Amazonki na Mazowszu będą zachęcać do badania piersi podczas meczów piłkarskich
Ponad 25 tys. Amazonek będzie zachęcać kobiety do wykonywania badań mammograficznych podczas setek Wielkich Meczów, jakie zostaną rozegrane w całej Polsce 8 czerwca br., w drugą rocznicę Euro 2012. Również w Mazowieckiem tego dnia na boiskach, stadionach, orlikach i w halach Amazonki oraz kibice będą rozdawać kobietom „Różowe Kartki” zachęcając do robienia badań pozwalających na wczesne wykrycie nowotworu piersi. Mecze odbywać się będą w ramach ogólnopolskiej akcji sportowej „Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej”, której towarzyszy współorganizowana przez Amazonki społeczna inicjatywa edukacyjna „Razem Wygrywamy z Rakiem Piersi”. W całej Polsce zarejestrowano już ponad 200 piłkarskich spotkań, a w samym województwie mazowieckim ok. 30. W tym regionie rozgrywki odbędą się między innymi w Warszawie, Płocku czy Garwolinie. Każdy może przyłączyć się do tej szczytnej akcji i zorganizować piłkarskie spotkanie na rzecz kobiet w swojej miejscowości. Wystarczy wejść na www.przyjacielepilki.pl i zarejestrować swój mecz.
Sphinx z nową ofertą dla dzieci
Sphinx, jedna z najpopularniejszych sieci restauracji w Polsce, wprowadziła nowe menu dla dzieci. Oprócz sprawdzonych dań jak „Shoaremka” czy „Chrupiące kurczaczki” pojawiły się w nim racuchy na słodko, makaron penne z sosem pomidorowym oraz szeroki wybór świeżych i gotowanych warzyw. Nowością jest też sok pomarańczowy lub jabłkowy podawany w zestawie z daniem głównym. Sphinx wprowadził również specjalną zastawę dla najmłodszych – trójdzielne talerzyki i kolorowe miseczki. Ponadto do zup i zestawów dodawana jest zabawka, a podkładki pod talerze dzieci są jednocześnie kolorowanką. Oprócz tego z początkiem czerwca we wszystkich restauracjach Sphinx dotychczasowe krzesełka dziecięce zostaną wymienione na nowy model przystosowany do użytku w przestrzeni publicznej.