Restauracje Sphinx, sieć zarządzana przez Sfinks Polska, wprowadzają dla stałych klientów nowy program marketingowy pod hasłem Agenci Q. Osoby, które przystąpią do programu w zamian za wizytę w lokalu, a następnie podzielenie się swoimi wrażeniami będą otrzymywać punkty i wymieniać je na nagrody. Na aktywnych i zaangażowanych uczestników czekają atrakcyjne nagrody rzeczowe, jak również cieszące się dużą popularnością w konkursach bony do restauracji.
- Jak wynika z badań aż 89% klientów restauracji Sphinx jest zadowolonych lub bardzo zadowolonych z wizyt w naszych lokalach. Zależy nam na uzyskaniu jeszcze lepszego wyniku i liczymy, że program Agenci Q nam w tym pomoże. Przy pracach nad programem staraliśmy się zapewnić jego uczestnikom przede wszystkim dobrą zabawę i szansę na zdobycie w łatwy sposób atrakcyjnych nagród. Przy okazji dajemy agentom możliwość podzielenia się z nami wrażeniami z wizyt w naszych restauracjach. Liczymy na duże zaangażowanie naszych gości. Zakładamy, że do nowego programu przystąpi wielu stałych klientów - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.
Na potrzeby programu Agenci Q została przygotowana strona internetowa www.agenciq.pl, dostępna również na urządzeniach mobilnych, która umożliwia klientom bieżące zarządzanie ich kontem. W kolejnym etapie program Agenci Q zostanie wdrożony w restauracjach WOOK i Chłopskie Jadło.