Sodexo Benefits and Rewards Services nawiązało współpracę ze Sfinks Polska – ogólnopolską spółką restauracyjną. W czerwcu należące do niej sieci Sphinx i Chłopskie Jadło zostały Partnerami Strategicznymi Karty Lunch Pass oraz akceptantami Kuponów Sodexo.
Jako Partner Strategiczny dla osób płacących kartą Lunch Pass Sodexo, restauracje Sphinx i Chłopskie Jadło przygotowały atrakcyjną ofertę promocyjną. Pojawią się w niej zarówno jednorazowe rabaty udzielane za pomocą specjalnego kodu, jak i stałe - nawet do 30% zniżki - z których posiadacze karty Lunch Pass Sodexo będą mogli korzystać wielokrotnie. Oferta, dostępna po pobraniu i zarejestrowaniu się w aplikacji, będzie dotyczyła zamówień dokonywanych zarówno na miejscu, jak i na wynos.
Oferta wypracowana z naszym nowym Partnerem, sieciami restauracji Sphinx i Chłopskie Jadło, stanowi ważną część wartości dodanej, którą zapewniamy posiadaczom Kart Lunch Pass - powiedziała Karolina Karolczak, Dyrektor ds. Zakupów i Współpracy z Partnerami w Sodexo Benefits and Rewards Services. Promocje będą miały charakter okresowy i zmieniały się w czasie, ale użytkownicy karty Lunch Pass mają gwarancję otrzymywania ze strony Partnera atrakcyjnych zniżek i ofert przez cały rok.
Cieszymy się, że mogliśmy dołączyć do grona firm współpracujących z Sodexo i zostać Strategicznym Partnerem Karty Lunch Pass. Jako największa firma restauracyjna w segmencie casual dining w Polsce jesteśmy przekonani, że połączenie silnych na rynku marek zaowocuje długofalową współpracą i spotka się z zadowoleniem klientów – powiedziała Dorota Cacek, Wiceprezes Zarządu w Sfinks Polska.
Więcej informacji o promocjach do Karty Lunch Pass oraz regulaminy promocji są dostępne na www.DlaCiebie.Sodexo.pl