PR sportowy Jacek Yerka - Partia na wyspie

Doskonale rozumiemy specyfikę PR sportowego, bo posiadamy wieloletnie, ugruntowane doświadczenie w prowadzeniu komunikacji PR w sporcie. Tworzymy kompleksowe strategie PR, których nadrzędnym celem jest zawsze podtrzymywanie dobrych relacji z różnymi grupami odbiorców i budowanie zaufania do organizacji. Doradzamy, jak prowadzić komunikację, która będzie uwzględniać potrzeby wszystkich kręgów interesariuszy – kibiców, partnerów, sponsorów, dziennikarzy czy też pracowników. Dbamy przy tym nieustannie o spójność i rzetelność przekazu. Klientów wspieramy komunikacyjnie w różnych obszarach – marketingu i sprzedaży, organizacji eventów czy w kwestiach stricte korporacyjnych. Pomagamy też w prowadzeniu dialogu z otoczeniem zarówno w chwili sukcesu, ale i podpowiadamy, jak zareagować w kryzysie, który w świecie sportu ze względu na jego medialność i związane z nim emocje, jest dość częstym zjawiskiem. Wszystkie nasze działania cechują dbałość o szczegóły, solidność i nastawienie na efekty.


PRaktykuje się...

PR produktu Jacek Yerka - Hesia II

Działania z zakresu produktowego public relations stanowią bardzo dobre uzupełnienie marketingu, w niektórych przypadkach mogąc nawet stanowić jego substytut. Dobrze przemyślana strategia komunikacji produktowej pozwala zbudować zaufanie do oferowanych artykułów, wywołać pożądane emocje, wiążąc tym samym odbiorcę z produktem na dłużej niż inwazyjne przekazy reklamowe. PR produktu nieodzowny jest zwłaszcza w przy wprowadzaniu nowych artykułów na rynek, a także w przypadku modyfikowania produktów w późniejszych fazach ich cyklu życia.

W Practum zrealizowaliśmy wiele kampanii komunikacyjnych wokół produktów z różnych branż. Wiemy, że budowanie pozytywnego wizerunku to niezbędny element rozwoju i biznesowych sukcesów naszych Klientów, dlatego zawsze dokładamy starań, ich oferta była postrzegana jak najlepiej przez grupy docelowe.


Baza wiedzy

Content marketing Jacek Yerka - Nocne lektury

Oferowanie ciekawych i unikatowych tekstów to skuteczny sposób na przyciągnięcie uwagi klientów. Chcąc sprawić, by interesujący nas użytkownicy spośród praktycznie nieograniczonych zasobów internetu wybrali właśnie naszą stronę, powinniśmy zadbać o to, aby dostępne na niej treści w możliwie najdokładniejszy sposób spełniały ich oczekiwania. Kluczowa staje się więc dokładna znajomość zachowań i potrzeb grupy docelowej.

Wartościowy content to tekst, który nie tylko lekko się czyta, ale - co istotniejsze – który dostarcza cennych informacji, prowadząc finalnie do skorzystania z danego produktu lub usługi. Bogate doświadczenie Practum sprawia, że potrafimy tworzyć treści z obszaru content marketingu i SEO copywritingu, które są ciekawe, przystępne i trafiają w sedno, spełniając dzięki temu oczekiwania zarówno nadawców komunikatów, jak i ich czytelników.


PRaktykuje się...

social media Jacek Yerka - Pełna miska

Pojawienie się mediów społecznościowych nieodwracalnie zmieniło reguły internetowej gry. Na Facebooku, Twitterze czy Instagramie często wygrywają nie wysokie budżety, a dobre pomysły – interesujące i zachęcające użytkowników do dialogu. Dwustronna komunikacja to jednak broń obosieczna – nierozważna polityka interaktywności czy niedostateczny monitoring publikowanych przez użytkowników treści może postawić firmę w obliczu konieczności łagodzenia kłopotliwych sytuacji.

W Practum posiadamy kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu komunikacji w mediach społecznościowych. Wiemy, jak dobierać publikowane treści tak, by angażować użytkowników i maksymalizować efekty wizerunkowe, minimalizując jednocześnie ryzyko pojawiania się nieprzychylnych reakcji i opinii. Dokładamy wszelkich starań, by unikać sytuacji kryzysowych, a jeśli się one pojawią – potrafimy szybko działać.


PRaktykuje się...

kampanie edukacyjne Jacek Yerka - Domek przy źródle

Bazując na bogatym doświadczeniu w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu wiemy, jak poprzez tego typu działania budować wartość przedsiębiorstwa w otoczeniu i umacniać jego wiarygodność. Wykorzystujemy tę wiedzę, by maksymalizować korzyści płynące z tego typu projektów. Włączamy się w prace na każdym etapie inicjatyw CSR – od pomysłu, poprzez planowanie strategii, wdrażanie kampanii, po ocenę efektywności prowadzonych działań. Już przy opracowywaniu koncepcji programów społecznych czy edukacyjnych dbamy o to, by oddawały one w pełni charakter firmy i wpisywały się w jej cele biznesowe. Natomiast w komunikacji potrafimy dobrać takie narzędzia, by skutecznie dotrzeć z informacją do różnych grup docelowych i budować zaangażowanie społeczności dla idei kampanii. Do Klienta zawsze podchodzimy indywidualnie, dokładając wszelkich starań, by nasze działania odpowiadały jego potrzebom. Na każdym kroku wykazujemy się dużą dozą kreatywności i zaangażowania.


PRaktykuje się...

Szkolenia medialne Jacek Yerka - Wiosenny labirynt

Szkolenie medialne stanowi w naszym przekonaniu podstawę dobrego wystąpienia publicznego. Kluczem do sukcesu jest jednak solidne przygotowania nie tylko szkolenia, ale także szkolonej osoby. Szkolenia medialne realizowane przez Practum obejmują kompleksowy zakres zagadnień związanych z wywiadami przed kamerą, radiowymi, wystąpieniami publicznymi przed większym lub mniejszym audytorium, a nawet do spotkań bezpośrednich w niewielkiej grupie osób. Uczą też, jak osoba powinna przygotowywać się do tego typu wystąpień. Podczas szkoleń medialnych dzielimy się naszą wiedzą wypracowaną przez kilkanaście lat doświadczenia w PR, jak również współpracujemy z dziennikarzami, operatorami, dźwiękowcami czy psychologami, którzy wskazują kwestie istotne z ich perspektywy.

Naszym stałym Klientom zapewniamy pełne i bieżące wsparcie w merytorycznym i technicznym przygotowaniu się do każdego wystąpienia. Realizujemy też dedykowane szkolenia medialne i szkolenia kryzysowe dla Klientów z zewnątrz.


PRaktykuje się...

PR korporacyjny Jacek Yerka - Low cost airlines

Tworzymy i realizujemy kompleksowe strategie komunikacyjne dla organizacji – firm, grup kapitałowych czy instytucji pozarządowych. Wspieramy naszych Klientów w długoterminowym budowaniu całościowego wizerunku poprzez integrowanie działań komunikacyjnych dotyczących różnych obszarów funkcjonowania firm. Kluczowym elementem działań realizowanych przez zespół Practum jest spójny przekaz oraz systematyczna komunikacja z otoczeniem. Nastawienie na dobrą i płynną komunikację to jedna z najlepszych metod budowania zrozumienia pomiędzy firmą i grupami docelowymi. Naszym Klientom doradzamy w wyborze treści, formy, narzędzi komunikacji, a także momentu upublicznienia danego przekazu. Kompetencje i wiedza konsultantów Practum w wynikają w dużej mierze z wieloletniego doświadczenia w korporacyjnej obsłudze różnego rodzaju organizacji. Kluczem do naszego sukcesu w tym obszarze była zawsze inicjatywa, solidność i dokładność w przygotowaniu wszelkich materiałów oraz gotowość do ciągłego podnoszenia wiedzy na temat specyfiki Klienta. Realizujemy też dedykowane szkolenia medialne i szkolenia kryzysowe dla Klientów z zewnątrz.


PRaktykuje się...

Szkolenia kryzysowe Jacek Yerka - Dom nad wodospadem

Specjaliści Practum, jako uznani w branży specjaliści z zakresu zarządzania kryzysami, realizują też szkolenia kryzysowe. Wskazujemy, jakie działania pozwalają zmniejszać ryzyko wystąpienia kryzysów lub niwelować ich negatywne skutki, a także szkolimy z zasad skutecznej komunikacji kryzysowej. Częścią naszych szkoleń kryzysowych są symulacje kryzysów. Przygotowujemy także kompleksowe rozwiązania z zakresu zarządzania kryzysowego w organizacjach i współpracujemy z Klientami przy ich wdrażaniu.

Naszym stałym Klientom zapewniamy pełne i bieżące wsparcie w merytorycznym i technicznym przygotowaniu się do każdego wystąpienia. Realizujemy też dedykowane szkolenia medialne i szkolenia kryzysowe dla Klientów z zewnątrz.


PRaktykuje się...