Komunikacja kryzysowa Jacek Yerka - Brontosaurus civitas

Zrealizowaliśmy kilkadziesiąt dużych i małych projektów z zakresu issue management i zarządzania sytuacjami kryzysowymi, co zostało docenione nie tylko przez naszych Klientów, ale też projekty te wielokrotnie znajdowały uznanie w konkursach PR w kategorii komunikacja kryzysowa lub antykryzysowa. Na bieżąco śledzimy również światową fachową literaturę z tego zakresu, by móc proponować klientom najbardziej efektywne rozwiązania w sytuacjach kryzysowych.

Bazując na wieloletnim doświadczeniu zapewniamy naszym Klientom pełne i profesjonalne wsparcie w przypadku wystąpienia kryzysu. Zajmujemy się przygotowaniem strategii działań i zarządzamy komunikacją kryzysową, realizując działania w tym zakresie. Przygotowujemy również programy mające na celu odbudowanie wizerunku firmy po kryzysie. Przede wszystkim jednak wdrażamy rozwiązania pozwalające na minimalizowanie ryzyka związanego z negatywnymi zdarzeniami. Przygotowujemy niezbędne procedury oraz materiały na wypadek kryzysu, obejmujące plany działań i scenariusze kryzysowe, prowadzimy też szkolenia kryzysowe i symulacje kryzysów.


PRaktykuje się...

investor relations Jacek Yerka - Podwójne życie II

Relacje inwestorskie oraz prowadzenie projektów związanych z obecnością spółek na giełdzie to jedna z naszych silnych stron. Obsługujemy zarówno firmy notowane na głównym parkiecie GPW, na NewConnect, jak i na Catalyst. Wspieramy komunikacyjnie Klientów na wszystkich etapach bycia emitentem - począwszy od debiutu giełdowego po bieżące komunikowanie się z akcjonariuszami i rynkiem kapitałowym. Doradzamy także w złożonych projektach jak wprowadzenie spółki do notowań równoległych na innej giełdzie, ogłoszenie i przeprowadzenie wezwania czy wycofanie spółki z parkietu. W przypadku IPO wspieramy Klientów w całym procesie przygotowań, włączając się także w prace nad prospektem emisyjnym lub memorandum informacyjnym. Spółkom notowanym doradzamy w wypełnianiu obowiązków informacyjnych, w tym w przygotowaniu raportów bieżących i okresowych. Organizujemy road shows oraz inne spotkania z inwestorami instytucjonalnymi i analitykami giełdowymi. Wspólnym mianownikiem naszych działań w obszarze IR jest budowanie zaufania do notowanych spółek poprzez rzetelne komunikowanie z rynkiem, budowanie ich wizerunku jako perspektywicznych inwestycji i umacnianie ich wartości dla akcjonariuszy.


PRaktykuje się...

public relations Jacek Yerka - Sad poziomkowy

Złożoność i zmienność to codzienne uwarunkowania PR, w których konsultanci Practum czują się jak ryby w wodzie. To bowiem cechy nieodłącznie związane z procesami zachodzącymi w organizacjach i ich otoczeniu, w ramach których od lat realizujemy skuteczne programy public relations pozwalające na budowanie i utrzymywanie dialogu, wzajemnego zrozumienia i zaufania. Jako praktycy z wieloletnim doświadczeniem, efektywnie doradzamy i zarządzamy działaniami PR w przedsiębiorstwach i organizacjach reprezentujących różnorodne branże. Wiemy jak prowadzić komunikację z mediami, a także pracownikami, klientami, partnerami biznesowymi czy grupami społecznymi. Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, skrupulatnie analizujemy sytuację i identyfikujemy możliwości budowania pozytywnego wizerunku. Jesteśmy specjalistami w wielu sferach public relations m.in. PR korporacyjnym, produktowym, sportowym, CSR czy komunikacji kryzysowej. Prowadzimy relacje z tradycyjnymi mediami jak również w obszarze mediów społecznościowych. Strategiczne podejście, ścisłe ukierunkowanie na cele Klienta, dbałość o szczegóły i precyzja realizacji to cechy wyróżniające prowadzone przez nas działania Public Relations.


PRaktykuje się...

relacje z mediami Jacek Yerka - Ventimigla

To nam zależy, by prowadzone przez nas działania z zakresu relacji z mediami przynosiły wymierne, pozytywne efekty. Nasza wiedza i wieloletnie doświadczenie w dziedzinie media relations zdobywane w wielu branżach i przy różnych kampaniach sprawiają, że jesteśmy ekspertami w tym obszarze. Wiemy, co i jak mówić, by było to zauważalne i ciekawe. Dlatego to my podejmujemy inicjatywę i podpowiadamy Klientowi, jak wykorzystać potencjał - czasem utajony - drzemiący w firmie. Dbamy też o wszelkie szczegóły, które mają zapewnić sukces prowadzonych przez nas działań.

Podstawą naszej pracy jest przemyślana koncepcja, szczegółowy plan działań, precyzyjny wybór mediów i dziennikarzy, odpowiednio dobrane narzędzia, a przede wszystkim umiejętność ich wykorzystania i szybkiego dostosowania się do nowych okoliczności. Solidnie i z dbałością o detale przygotowujemy materiały prasowe, skutecznie organizujemy konferencje i aranżujemy wywiady. Znamy dobrze świat mediów i wiemy jak efektywnie współpracować z dziennikarzami.


PRaktykuje się...