Sphinx: rusza nowa kampania telewizyjna
Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, ruszyła z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami.(…) Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Gastro-info.pl, 18 września 2012
Sphinx: rusza nowa kampania telewizyjna
Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, ruszyła z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami. (…) Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Tur-info.pl, 18 września 2012
Sphinx promuje nowości
Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczyna kampanie marketingowe wokół nowej odsłony promocji „Happy Hours” oraz nowo wprowadzanych ofert specjalnych „Szklanka gratis”, organizowanej we współpracy z Pepsi i „Orbit”, realizowanej przy udziale Wrigley. (…)Akcje wspierają też działania PR prowadzone przez agencję public relations Practum Consulting.
Więcej: Lepszakreacja.pl, 17 lipca 2012
Sphinx rusza z promocjami „Happy Hours”, „Szklanka gratis” i „Orbit”
W sieci restauracji Sphinx rozpoczynają się promocje „Happy Hours”, „Szklanka gratis” i „Orbit”. Wspierają to działania reklamowe przygotowane i realizowane przez Sfinks Polska wspólnie z firmami Mas Team i agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Wirtualnemedia.pl, 17 lipca 2012
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sphinx-rusza-z-promocjami-happy-hours-szklanka-gratis-i-orbit
Sphinx promuje nowości z Pepsi i Wrigley
Sphinx - sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska - rozpoczyna kampanie marketingowe wokół nowej odsłony promocji "Happy Hours" oraz nowo wprowadzanych ofert specjalnych "Szklanka gratis", organizowanej we współpracy z Pepsi i "Orbit", realizowanej przy udziale Wrigley. (…) Akcje wspierają też działania PR prowadzone przez agencję public relations Practum Consulting.
Więcej: Signs.pl, 16 lipca 2012
http://www.signs.pl/sphinx-promuje-nowosci-z-pepsi-i-wrigley,16107,artykul.html
Sphinx promuje nowości
Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczyna kampanie marketingowe wokół nowej odsłony promocji „Happy Hours” oraz nowo wprowadzanych ofert specjalnych „Szklanka gratis”, organizowanej we współpracy z Pepsi i „Orbit”, realizowanej przy udziale Wrigley.(…) Akcje wspierają też działania PR prowadzone przez agencję public relations Practum Consulting.
Więcej: PRportal.pl, 16 lipca 2012
Sphinx promuje nowości
Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczyna kampanie marketingowe wokół nowej odsłony promocji „Happy Hours” oraz nowo wprowadzanych ofert specjalnych „Szklanka gratis”, organizowanej we współpracy z Pepsi i „Orbit”, realizowanej przy udziale Wrigley. (…) Akcje wspierają też działania PR prowadzone przez agencję public relations Practum Consulting.
Więcej: Epr.pl, 16 lipca 2012
http://epr.pl/sphinx-promuje-nowosci,zycie-i-styl,33920,1.html
Sphinx promuje promocje „Happy hours”
Sphinx rozpoczyna kampanie marketingowe, prowadzone wokół nowej odsłony promocji „Happy hours” oraz nowo wprowadzanych ofert specjalnych „Szklanka gratis” i „Orbit”. (…) Działania PR: agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Marketing przy Kawie, 16 lipca 2012