A.pl ma agencję PR
Spółka A.pl Internet, właściciel delikatesów internetowych A.pl, podpisała umowę z agencją public relations Practum Consulting.
Więcej: PortalSpozywczy.pl, 17 października 2011
http://www.portalspozywczy.pl/marketing/wiadomosci/a-pl-ma-agencje-pr,58973.html
Internetowe delikatesy z Practum Consulting
Spółka A.pl Internet - właściciel delikatesów internetowych A.pl – podpisała umowę z agencją public relations Practum Consulting.
Więcej: Epr.pl, 17 października 2011
http://www.epr.pl/internetowe-delikatesy-w-practum-consulting,internet,29527,1.html
Delikatesy A.pl z Practum Consulting
Spółka A.pl Internet – właściciel delikatesów internetowych A.pl – podpisała umowę z agencją public relations Practum Consulting.
Więcej: PRportal.pl, 17 października 2011
http://prportal.pl/2011/10/17/delikatesy-a-pl-z-practum-consulting/
Piłka jest piękna
Fundacja Piłka jest Piękna to niezależna pozarządowa organizacja non-profit, transparentnie realizująca cele statutowe, jednocząc Przyjaciół Piłki Nożnej. Fundacja rozwija i upowszechnia dobre idee i działania związane z piłką nożną wspólnie ze wszystkimi, dla których ta dyscyplina jest źródłem pozytywnych emocji. Organizacja pragnie wspólnie krzewić i upowszechniać wiedzę o piłce nożnej, wspierając środowisko piłkarskie w dążeniu do nieustannego rozwoju. Swoimi działaniami chce inspirować do aktywności społeczności lokalne oraz te środowiska, które współtworzą wizerunek i sukcesy polskiej piłki nożnej.
Plast-Box
Plast-Box SA jest jedną z najnowocześniejszych firm w Europie zajmujących się produkcją opakowań z tworzyw sztucznych. Spółka posiada fabryki w Polsce i na Ukrainie, w których wykorzystuje najnowsze maszyny i technologie. Dzięki szerokiej ofercie i innowacyjnym metodom produkcji Plast-Box jest dostawcą pojemników i wiader z plastiku do wielu branż, w tym tak wymagających jak spożywcza i chemiczna. Wysoka jakość produktów i profesjonalny serwis sprawiają, że większość opakowań trafia do klientów zagranicznych. Plast-Box eksportuje swoje produkty do niemal wszystkich krajów europejskich. Spółka istnieje od 1983 r. Od 2004 r. jest notowana na GPW.
A.pl
A.pl Internet pod marką A.pl prowadzi delikatesy internetowe o zasięgu krajowym. Delikatesy rozpoczęły działalność pod koniec 2008 r. na rynku warszawskim, a obecnie świadczą usługi również w Trójmieście, Krakowie, Katowicach wraz z miastami wchodzącymi w skład aglomeracji katowickiej, a także w Bydgoszczy, Olsztynie, Białymstoku, Szczecinie, Toruniu i Ostródzie. Plany spółki przewidują systematyczne poszerzanie zasięgu o kolejne lokalizacje. Asortyment delikatesów A.pl liczy blisko 20 tysięcy artykułów, wśród których są produkty spożywcze i chemia gospodarcza, a także artykuły biurowe, zoologiczne oraz sprzęt AGD. W 2010 r. spółka nawiązała współpracę z notowaną na GPW Grupą Bomi, która została dostawcą produktów oraz akcjonariuszem A.pl Internet. Pakiet akcji A.pl Internet posiada także giełdowa spółka Action. W październiku 2011 r. A.pl Internet kupiła warszawski sklep internetowy Fresh.24 pl. W grudniu 2011 r. A.pl Internet debiutował na NewConnect. A.pl został również wyróżniony w rankingu sklepów internetowych 2011.
Federacja Stowarzyszeń Amazonki
Federacja Stowarzyszeń „Amazonki” to największa organizacja kobieca w Polsce. Zrzesza 25 tys. kobiet z rakiem piersi, które działają w 209 klubach w całej Polsce. Celem Federacji jest dostarczanie kobietom chorym na raka piersi emocjonalnego i praktycznego wsparcia w powrocie do zdrowia, ułatwianie im podejmowania osobistych decyzji i znalezienia motywacji do walki o możliwie najlepszą jakość życia.
Federacja realizuje swoje cele poprzez:
- Tworzenie warunków sprzyjających wzajemnemu wsparciu, pomocy i samopomocy w powrocie do normalnego życia
- Reprezentowanie interesów kobiet dotkniętych rakiem piersi
- Zaznajamianie społeczeństwa, organów władzy oraz instytucji z problematyką kobiet po leczeniu raka piersi
- Działania na rzecz wczesnego wykrywania, leczenia, rehabilitacji kobiet po chorobie nowotworowej piersi.
Sfinks wprowadza "Smak Jakości" - klienci zbadają jakość usług
Sfinks Polska, właściciel marek Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, wprowadził w restauracjach swoich sieci autorski program badania jakości usług pod nazwą "Smak Jakości". (…) W promocji programu poprzez działania public relations Sfinksa wspiera agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: WirtualneMedia.pl, 12 października 2011
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sfinks-wprowadza-smak-jakosci-klienci-zbadaja-jakosc-uslug