Sfinks rozmawia z Fabryką Pizzy
Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, podpisała z właścicielem spółki Fabryka Pizzy dokument określający wstępne parametry możliwej współpracy ukierunkowanej na rozbudowę sieci restauracji pod tą marką w formacie franczyzy. Porozumienie przewiduje także możliwość zakupu przez Sfinks całości udziałów w Fabryce Pizzy.
Restauracja Chłopskie Jadło teraz także we Wrocławiu
Sieć restauracji Chłopskie Jadło, należąca do Sfinks Polska, otworzyła restaurację we Wrocławiu. Jest to jej pierwsza restauracja w stolicy Dolnego Śląska i jednocześnie trzecia uruchomiona w tym roku. Wrocławskie Chłopskie Jadło znajduje się w centrum miasta, przy pl. Solnym, i działa jako restauracja własna spółki.
Nowa restauracja Sphinx w galerii handlowej Posnania
Sphinx, sieć gastronomiczna należąca do Sfinks Polska, wzbogaciła się o kolejny lokal, tym razem w nowo otwartym poznańskim centrum handlowym Posnania. Jest to już ósma restauracja Sphinx w stolicy Wielkopolski. Prowadzona jest w modelu operatorskim.
Sfinks z zyskiem netto w wysokości 8,02 mln zł
Sfinks Polska, spółka zarządzająca największą w Polsce siecią restauracji typu casual dining Sphinx oraz sieciami Chłopskie Jadło i WOOK, po trzech kwartałach, obejmujących okres od 1 grudnia 2015 r. do 31 sierpnia 2016 r., osiągnęła jednostkowe przychody ze sprzedaży w wysokości 140,62 mln zł. Oznacza to wzrost o 8% wobec pierwszych trzech kwartałów 2015 r. Jednocześnie jednostkowy zysk netto w tym okresie wyniósł 8,02 mln zł, czyli zwiększył się o 87%. Ponadto, spółka odnotowała dodatni kapitał własny, tj. na poziomie 13,77 mln zł, podczas gdy po trzech kwartałach 2015 r. był on ujemny i wynosił (-)10,01 mln zł.
Sfinks „Liderem Rynku Spożywczego 2016”
Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami gastronomicznymi Sphinx, Chłopskie Jadło i Wook, otrzymała nagrodę „Lider Rynku Spożywczego” podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu. Wyróżnienie przyznano za budowę silnej i nowoczesnej sieci restauracji casual dining, ekspansję i potencjał do przejęć.
Restauracje Sphinx otulą smakiem napojów w chłodniejsze dni
Restauracje Sphinx, zarządzane przez Sfinks Polska, wprowadziły nowe napoje na jesień w ramach oferty „Otulamy smakiem”. Klienci do wyboru mają dwie propozycje herbat: Zieloną Rozgrzewającą, Malinową Rozgrzewającą oraz kawę Piernikowa Latte. Nowa oferta jest dostępna we wszystkich restauracjach Sphinx. Przystępując do programu „Aperitif” na każdy napój przysługuje 40-procentowy rabat.
Jesienno-zimowe nowości w restauracjach Sphinx
Sieć restauracji Sphinx, należąca do Sfinks Polska, wprowadziła do oferty nowości na miesiące jesienno-zimowe. Nowa wkładka do menu to sześć dań inspirowanych sezonowymi smakami, m.in. dyni, buraka, żurawiny i sera góralskiego, a także dwa napoje. Nowości dostępne są we wszystkich restauracjach Sphinx do 23 stycznia 2017 r.
Rusza ogólnopolska kampania reklamowa sieci restauracji Sphinx
Restauracje Sphinx, sieć gastronomiczna zarządzana przez Sfinks Polska, wystartowały z kampanią reklamową „Mamy ten smak!”. Spoty promujące restauracje Sphinx i ich ofertę dla klientów emitowane będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, w Internecie oraz w sieci kin Multikino.