Sfinks zawiera kolejną umowę przejęcia sieci
Należąca w stu procentach do Sfinks Polska spółka zależna podpisała umowę o współpracy z Cafe Contact, Inwento i Inwento 2, do których należą marki Meta Seta Galareta, Meta Disco oraz Funky Jim. Porozumienie określa warunki, na jakich grupa Sfinks jest uprawniona nabyć te sieci, w tym przejąć marki i prawa do konceptów oraz obecnie funkcjonujące lokalizacje i umowy franczyzy. Wartość transakcji może wynieść od 5 mln zł do 8 mln zł. Jednocześnie na bazie zawartej umowy licencyjnej grupa Sfinks będzie mogła w ciągu 4 lat prowadzić działalność w ramach brandów Meta Seta Galareta, Meta Disco i Funky Jim ukierunkowaną na dalszy ich rozwój.
Sfinks zwiększył przychody do 187,97 mln zł po IV kwartale 2016
Sfinks Polska, spółka zarządzająca największą w Polsce siecią restauracji typu casual dining Sphinx oraz sieciami Chłopskie Jadło i WOOK, po czterech kwartałach obejmujących okres od 1 grudnia 2015 r. do 30 listopada 2016 r., zwiększyła przychody jednostkowe o 7% do 187,97 mln zł w porównaniu do 2015 roku. Jednocześnie spółka wypracowała w tym okresie 5,13 mln zł zysku netto, zaś EBITDA sięgnęła 16,55 mln zł. Sfinks kontynuuje prace mające na celu dalsze zwiększanie sprzedaży. W I kwartale 2017 roku spółka zamierza też opublikować nową strategię rozwoju.
Najstarsza restauracja Sphinx w Poznaniu w nowej odsłonie
Restauracja Sphinx przy ul. Św. Marcin w Poznaniu zyskała całkowicie nowy wystrój. Najstarszy w Polsce lokal pod szyldem Sphinx powitał właśnie pierwszych klientów po trwającym kilka miesięcy generalnym remoncie. Poznańska restauracja została zaaranżowana w nowym wystroju, w którym nowoczesne wnętrza łączą się z charakterystycznymi akcentami orientalnymi.
Sfinks podpisał umowę inwestycyjną z Fabryką Pizzy
Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, podpisała umowę inwestycyjną z właścicielem Fabryki Pizzy. W jej wyniku ma nastąpić budowa sieci pizzerii pod tą marką, a docelowo sprzedaż Sfinksowi wszystkich udziałów w spółce zarządzającej siecią - Fabryka Pizzy. Współpraca została podzielona na dwa etapy. Pierwszy zakładający budowę sieci ma trwać maksymalnie do 31 marca 2018 r. Drugi obejmujący dalszą rozbudowę sieci i nabycie udziałów w Fabryce Pizzy zakończy się najpóźniej do 31 marca 2021 r. Wartość transakcji wyniesie między 6 mln zł a 10 mln zł.
Mikołaj w restauracjach Sphinx
Sphinx, sieć należąca do Sfinks Polska, organizuje w dniach 3-4 grudnia mikołajkowe atrakcje. We wszystkich restauracjach Sphinx na dzieci będzie czekał Mikołaj. Dodatkowo w wielu lokalach najmłodsi będą mogli wziąć udział w różnego rodzaju animacjach i warsztatach, takich jak dekorowanie pierników, przygotowywanie ozdób świątecznych czy strojenie choinki.
Sfinks pracuje nad nową strategią
Sfinks Polska, spółka zarządzająca największą w Polsce siecią restauracji typu casual dining Sphinx oraz sieciami Chłopskie Jadło i WOOK, przygotowuje nową strategię, dzięki której ma efektywniej budować swoją wartość wobec coraz bardziej odczuwalnego w działalności wpływu zmian w otoczeniu gospodarczo-prawnym. Nowa strategia ma zostać opublikowana w I kwartale 2017 r. W związku z tym spółka odwołała strategię na lata 2016-2020 wraz z prognozami.
Restauracje Sphinx i Chłopskie Jadło z ofertą świąteczną dla grup
Restauracje Sphinx i Chłopskie Jadło, należące do sieci zarządzanych przez Sfinks Polska, z okazji zbliżającego się Bożego Narodzenia, przygotowały specjalną ofertę dla grup na świąteczne czy noworoczne spotkania. Składa się ona z sześciu zestawów w różnych cenach, w których znajduje się po kilka dań. Z oferty mogą skorzystać grupy liczące co najmniej 10 gości we wszystkich restauracjach Sphinx i Chłopskie Jadło w Polsce.
Nowa restauracja Sphinx w centrum Warszawy
Sieć Sphinx, należąca do spółki Sfinks Polska, otworzyła nową restaurację w Warszawie. Mieści się w ścisłym centrum miasta – w budynku hotelu Marriott. Jest to jedna z największych restauracji Sphinx w Warszawie i zarazem 15 już lokal pod tym szyldem w stolicy.