Frisco.pl rozpoczyna kampanię marketingową wokół wiosennego konkursu organizowanego pod hasłem "Wygraj rok zakupów".

(...)

Poza metrem konkurs promowany jest na citylightach, a także poprzez działania BTL i PR.

(...)

Za zakup mediów odpowiada Sales&More, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: marketing.org, 7 kwietnia 2014

http://marketing.org.pl/index.php/go=2/act=4/did=0/aid=m53424a7547229

Frisco.pl rozpoczyna kampanię marketingową wokół wiosennego konkursu organizowanego pod hasłem "Wygraj rok zakupów".

(...)

Kampania marketingowa wokół konkursu obejmuje grafiki po obu stronach stacji Centrum, a także około 100 citylightów zlokalizowanych na przystankach komunikacji miejskiej i ścianach budynków w różnych częściach Warszawy. Poza outdoorem informacje o akcji znajdą się jeszcze w internecie, m.in. na popularnych portalach internetowych jak Onet.pl, Interia.pl czy Gazeta.pl oraz w social media. Dodatkowo w ramach kampanii rozsyłane będą mailingi do zewnętrznych baz danych. Za zakup mediów odpowiada Sales&More, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: media2.pl, 3 kwietnia 2014

http://media2.pl/reklama-pr/110328-Internetowe-Frisco.pl-z-nowa-kampania-w-metrze.-Wygraj-rok-zakupow.html

Frisco.pl rozpoczyna kampanię marketingową wokół wiosennego konkursu organizowanego pod hasłem "Wygraj rok zakupów".

(...)

Za zakup mediów odpowiada Sales&More, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: epr.pl, 3 kwietnia 2014

http://www.epr.pl/friscopl-rozpoczyna-kampanie-marketingowa-w-metrze,informacje-lokalne,42423,1.html

Frisco.pl rozpoczyna kampanię marketingową wokół wiosennego konkursu organizowanego pod hasłem "Wygraj rok zakupów". W ramach akcji ściany stacji Centrum warszawskiego metra zostały wyklejone grafikami, na których znalazło się ponad 20 promocyjnych artykułów.

(...)

Za zakup mediów odpowiada Sales&More, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: signs.pl, 3 kwietnia 2014

http://www.signs.pl/internetowe-frisco-z-nowa-kampania-w-metrze,21284,artykul.html

Internetowy sklep spożywczy Frisco rozpoczął kolejną kampanię promocyjną w warszawskim metrze. W ramach akcji ściany stacji Centrum zostały wyklejone grafikami, które przedstawiają ponad 20 artykułów objętych promocją „Wygraj rok zakupów”

(...)

Media do kampanii zakupił Sales & More, działania PR prowadzi Practum Consulting.

Więcej: marketing-news.pl, 2 kwietnia 2014

http://www.marketing-news.pl/message.php?art=41551

Frisco.pl rozpoczyna kampanię marketingową wokół wiosennego konkursu organizowanego pod hasłem „Wygraj rok zakupów”.

(...)

Za zakup mediów odpowiada Sales&More, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: 24pr.pl, 2 kwietnia 2014

http://24pr.pl/2014/04/internetowe-frisco-z-nowa-kampania-w-metrze/

Frisco.pl rozpoczyna kampanię marketingową wokół wiosennego konkursu organizowanego pod hasłem "Wygraj rok zakupów". W ramach akcji ściany stacji Centrum warszawskiego metra zostały wyklejone grafikami, na których znalazło się ponad 20 promocyjnych artykułów.

(...)

Za zakup mediów odpowiada Sales&More, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: infopr.pl, 2 kwietnia 2014

http://infopr.pl/2014/04/internetowe-frisco-z-nowa-kampania-w-metrze/

Frisco.pl rozpoczyna kampanię marketingową wokół wiosennego konkursu organizowanego pod hasłem "Wygraj rok zakupów".

(...)

Za zakup mediów odpowiada Sales&More, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: redaktor24.pl, 2 kwietnia 2014