Prezent w sieci WOOK na chiński Nowy Rok
WOOK - sieć restauracji oferujących dania kuchni azjatyckiej, należąca do Sfinks Polska – 23 stycznia rozpoczyna świętowanie chińskiego Nowego Roku. Z tej okazji każdy gość restauracji, którego rachunek wyniesie co najmniej 12 zł otrzyma gratis bułeczki dim sum ze słodkim nadzieniem. Promocja obowiązuje w restauracjach WOOK w całej Polsce.
Słodki Dzień Babci i Dziadka w sieci Sphinx
Sphinx, sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska, przygotował specjalną ofertę z okazji Dnia Babci i Dnia Dziadka. Klienci, którzy w najbliższy weekend – 21 i 22 stycznia – odwiedzą restaurację Sphinx w towarzystwie babci lub dziadka i zamówią herbatę Dilmah otrzymają deser gratis. Promocja obowiązuje we wszystkich restauracjach sieci w Polsce.
Sphinx promuje nowe soczyste menu
Sphinx, sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska, 14 grudnia rozpoczęła działania promocyjne wokół nowego menu. Kampania obejmuje materiały BTL, w tym roll-upy, podkładki na stoły i wkładki do menu, a także promocję na www.sphinx.pl i Facebooku oraz działania PR. Dodatkowo kampanię wspiera nowa odsłona Sphinx Menu – karty dań wzbogaconej o sekcję artykułów lifestylowych i porad kulinarnych, przeznaczonej do zabrania ze sobą. Nowe Sphinx Menu otwiera wywiad z Jarosławem Bieniukiem, znanym piłkarzem ekstraklasy i reprezentantem Polski, a prywatnie mężem aktorki Anny Przybylskiej.
Sphinx reklamuje „Na chłodne dni… ciepłe warzywa!”
Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, rozpoczęła kampanię promocyjną pod hasłem „Na chłodne dni… ciepłe warzywa!”. W ramach akcji, która potrwa do końca roku, sieć reklamuje nowo wprowadzone do oferty zestawy z warzywami na ciepło. Kampania obejmuje materiały BTL – plakaty i wkładki do menu, a także promocję w serwisie Facebook i na stronie sphinx.pl. Akcja wsparta jest działaniami public relations.
Sfinks otworzył nowy lokal w Szczecinie
Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, otworzył restaurację Sphinx w Szczecinie. Nowy Sphinx to pełnowymiarowa restauracja z obsługą kelnerską, która działa w modelu franczyzowym. Jest to drugi lokal tej sieci w Szczecinie, a jednocześnie 15 restauracja otwarta w tym roku przez spółkę.
Sfinks: 7,2 mln zł zysku na sprzedaży i 4,1 mln zł EBITDA
Sfinks Polska - zarządzający sieciami restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło - osiągnął od stycznia do września 2011 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości 128 mln zł, co oznacza wzrost o blisko 8% w porównaniu z ubiegłym rokiem. Jednocześnie trzy pierwsze kwartały tego roku grupa zakończyła zyskiem brutto na sprzedaży w wysokości 7,2 mln zł, podczas gdy w analogicznym okresie 2010 r. notowano jeszcze stratę wynoszącą 1,2 mln zł. Ponadto, po trzech kwartałach br. Sfinks może się pochwalić dodatnim skonsolidowanym wynikiem EBITDA w wysokości 4,1 mln zł w porównaniu do -6,9 mln zł uzyskanych rok temu. Znaczącą poprawę w raportowanym okresie osiągnięto także w przypadku innych kluczowych kategorii finansowych – wyniku operacyjnego (o 77%) i wyniku netto (o 60%). Systematyczna poprawa wyników Sfinks Polska potwierdza utrwalenie się wzrostowego trendu sprzedaży w restauracjach oraz rosnącej rentowności grupy.
Pierwszy Sphinx w Lesznie
Sfinks Polska – właściciel sieci Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – otwiera pierwszą restaurację Sphinx w Lesznie. Działający na zasadzie franczyzy Sphinx znajduje się w Galerii Leszno przy al. Konstytucji 3 Maja. Jest to 14 lokal otwierany przez Sfinks Polska w tym roku.
Sfinks nagradza klientów za zbadanie jakości
Sfinks Polska – właściciel marek Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – wprowadził w restauracjach swoich sieci autorski program badania jakości usług pod nazwą „Smak Jakości”. Program działa na zasadzie zbliżonej do badania „Tajemniczy klient”, z tą różnicą, że ankieterem „Smaku Jakości” może stać się każdy klient zarejestrowany w bazie danych Sfinksa i zaproszony przez spółkę do udziału w badaniu. Dzieląc się opiniami na temat jakości dań, zachowania personelu czy oferowanych promocji, goście restauracji jednocześnie przystępują do systemu lojalnościowego Sfinksa, bowiem przy przekazaniu ankiety spółka przyznaje klientom punkty, za które mogą odebrać atrakcyjne nagrody, m.in. bony upominkowe do restauracji czy SPA, konsole do gier i iPody czy lot balonem.