Sfinks z nowym kontraktem na dostawy centralne
Spółka Sfinks Polska, zarządzająca sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, podpisała umowę o współpracy z Eurocash. W rezultacie Eurocash będzie odpowiadać za dostarczanie produktów do wszystkich restauracji Sfinksa. Umowa wejdzie w życie najpóźniej 1 stycznia 2013 i będzie obowiązywać do końca 2015 roku. Szacunkowa wartość kontraktu to 98 mln zł.
Świąteczne spotkania w restauracjach Sphinx
Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – przygotował świąteczne menu dla klientów, którzy przed Bożym Narodzeniem planują zorganizować spotkanie firmowe lub w gronie znajomych. W ramach tej oferty Sphinx proponuje do wyboru trzy zestawy w różnych cenach, składające się z tradycyjnych potraw wigilijnych uzupełnionych o dania dostępne w obecnym menu. Ponadto goście, którzy wezmą udział w spotkaniu świątecznym otrzymają kupony upominkowe. Oferta jest dostępna we wszystkich „miejskich” Sphinxach oraz w wybranych restauracjach w centrach handlowych.
Sfinks: dalszy wzrost rentowności sieci
Grupa Sfinks Polska, do której należą sieci restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, po trzech kwartałach 2012 r. osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 128 mln zł, co oznacza obroty na poziomie zbliżonym do analogicznego okresu roku 2011. Jednocześnie Sfinks zanotował kolejny znaczący wzrost zysku brutto na sprzedaży – po 9 miesiącach br. wyniósł on 13,3 mln zł wobec 7,2 mln zł rok wcześniej. Taki wynik oznacza poprawę rentowności sieci o 85% rok do roku.
Chłopskie Jadło promuje gęsinę na 11 listopada
Chłopskie Jadło, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, przystąpiła do ogólnopolskiej akcji „Kujawsko-pomorska gęsina na św. Marcina”. Ma ona na celu promowanie gęsiny i przywracanie tradycji serwowania jej 11 listopada, tj. w dniu św. Marcina i jednocześnie Narodowego Święta Niepodległości oraz przy innych świątecznych okazjach. W Dniu Niepodległości, a także później, we wszystkich restauracjach Chłopskie Jadło będzie można zamówić więc pieczoną pierś z gęsi w sosie winno pieczeniowym serwowaną z dodatkami – buraczkami zasmażanymi oraz ziemniakami.
Dzban napoju gratis w restauracjach Sphinx
Sphinx – sieć restauracji należąca do Sfinks Polska – wprowadziła nową ofertę, w której zamawiając dwie shoarmy klient otrzymuje w prezencie półtoralitrowy dzban Pepsi. Jednocześnie sieć przedłużyła dotychczasową promocję z gratisowym dzbanem piwa Okocim.
Sphinx otwiera czwartą restaurację w Rzeszowie
Sfinks Polska - spółka zarządzająca sieciami Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło – otwiera nową restaurację Sphinx w Rzeszowie. To czwarty lokal tej sieci w stolicy Podkarpacia. Restauracja mieści się w nowo uruchomionej Galerii Rzeszów, przy ul. Piłsudskiego 44. Pierwsi goście mogą skorzystać z oferty nowego Sphinxa już w piątek, tj. 9 listopada.
Nowa oferta sieci Sphinx i Chłopskie Jadło na chłodne dni
Sphinx i Chłopskie Jadło – sieci restauracji zarządzane przez Sfinks Polska – 5 listopada wprowadzają nowe propozycje kulinarne. W ramach oferty „Zima za pasem, zestawy z wypasem” klienci restauracji Sphinx mogą zamówić kotleta schabowego w chrupiącej panierce lub smażoną doradę, serwowane w zestawie z dodatkami i herbatą Dilmah. Sezonowa oferta z daniem mięsnym lub rybnym obowiązuje także w restauracjach „Chłopskie Jadło”, gdzie klienci odnajdą ją na wkładce do menu pod hasłem „Zima za pasem, dania z wypasem”. W obu sieciach promocje te potrwają do końca grudnia.
Sphinx: rusza nowa kampania telewizyjna
Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, ruszył z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami. W ramach kampanii są wyświetlane dwa spoty reklamujące kultowe danie sieci Sphinx - shoarmę - z napojem z asortymentu Pepsi oraz z piwem Okocim. Spot promujący zestaw z piwem będzie emitowany od poniedziałku do czwartku po godz. 20, a reklama zestawu w napojem bezalkoholowym będzie się pojawiać od piątku do niedzieli przez cały dzień. Kampania w telewizji potrwa do 10 października, choć promocje w restauracjach będą obowiązywały dłużej. Spoty są wsparte dodatkowymi działaniami w lokalach (plakaty, podkładki, roll-upy), na stronie www.sphinx.pl, na profilu sieci na Facebooku, a także działaniami PR.