Sieć restauracji Sphinx - należąca do Sfinks Polska - nawiązała współpracę z Monolith Films, dystrybutorem filmowym wprowadzającym 21 lutego na ekrany polskich kin film „Pompeje”, opowiadający o mieście pogrzebanym przez wybuch Wezuwiusza. W ramach współpracy marka Sphinx otrzymała tytuł Patrona promocji i obecna będzie w spotach telewizyjnych reklamujących film. Jednocześnie goście sieci restauracji są zachęcani do wybrania się do kin na „Pompeje”. Sphinx przygotował 200 podwójnych wejściówek, które za pomocą konkursu na swoim profilu na Facebooku rozda fanom z całej Polski.

Rada nadzorcza Sfinks Polska – spółki zarządzającej sieciami restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – powołała na nową, wspólną kadencję zarząd w składzie: Sylwester Cacek jako prezes oraz Bogdan Bruczko, Dorota Cacek i Sławomir Pawłowski jako wiceprezesi. Wszystkie te osoby były w zarządzie poprzedniej kadencji. Jednocześnie rezygnację z zasiadania w zarządzie Sfinksa, ze względów osobistych, złożyła Mariola Krawiec-Rzeszotek, która pełniła funkcję wiceprezesa spółki.

Popularne sieci restauracji Sphinx i Chłopskie Jadło wystartowały z nową sezonową ofertą pod hasłem „My się zimy nie boimy”. Wkładka zawiera propozycje zupełnie nowych potraw -  „Fish&Chips”, czyli panierowany filet z dorsza z frytkami i sosem tatarskim, dostępny restauracjach Sphinx czy „Dorsz w cieście piwnym” podawany z  sałatką wegetariańską i sosem tatarskim, którego można posmakować w Chłopskim Jadle. W obu sieciach wszyscy zziębnięci goście mogą zamówić w ramach zimowej karty rozgrzewający „Krem zimowy z imbirem”, przygotowany z marchwi, imbiru i curry z dodatkiem śmietany i sezamu, zaś jako danie główne – „Stek z australijskiego angusa” podawany z brokułami w maśle czosnkowym.

Popularna sieć restauracji Sphinx otworzyła restaurację w centrum handlowym Futura Park w Modlniczce. To już trzeci Sphinx otwarty w tym roku w Krakowie i okolicy. Zaledwie trzy tygodnie temu ruszyła restauracja tej marki w Bronowicach, a w maju sieć weszła do Galerii Krakowskiej. Dzięki temu obecnie w Krakowie i pobliżu stolicy Małopolski działa już osiem restauracji Sphinx, zaś w całej Polsce 93.

Restauracje Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło rozpoczęły wspólnie z Bonduelle akcję promocyjną. Na produktach Bonduelle sprzedawanych w sieci Carrefour znajdują się kupony o wartości 10 zł, które można zrealizować w restauracjach tych trzech marek do 31 marca 2014 r.

Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, sieci restauracji należące do Sfinks Polska, wprowadziły ofertę spotkań okolicznościowych. Goście, którzy będą chcieli zorganizować firmową wigilię czy inne spotkanie mają do wyboru kilka specjalnie skomponowanych zestawów dań. Oferta jest dostępna dla grup składających się z co najmniej pięciu osób i po uprzedniej rezerwacji terminu.

Już 30 listopada klienci nowo powstałej Galerii Bronowice będą mogli odwiedzić restaurację popularnej sieci gastronomicznej Sphinx. Na gości czekają rozmaite dania kuchni orientalnej i europejskiej, w tym kultowa shoarma, a także sezonowe propozycje, takie jak stek z australijskiego angusa czy chrupiące placki rösti z łososiem.

Sernik z jagodami i brownies z płatkami z belgijskiej czekolady to tylko niektóre z najnowszych słodkości, jakie można zamawiać w lokalach Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło. Te popularne sieci restauracji wprowadziły bowiem do oferty nową kartę z deserami, w której pojawiły się cztery propozycje lekkich ciast. Oferta dostępna jest we wszystkich lokalach trzech sieci do końca lutego 2014 r.