Sandacz z salsefią, kaczka w pomarańczach czy grzanki bacy - to wybrane propozycje z sześciu dań restauracji Sphinx zawartych w nowej wkładce do menu „Bohaterowie zimy”. Z oferty inspirowanej sezonowymi produktami można skorzystać do 24 lutego.

Restauracje Sphinx, sieć zarządzana przez Sfinks Polska, wprowadzają dla stałych klientów nowy program marketingowy pod hasłem Agenci Q. Osoby, które przystąpią do programu w zamian za wizytę w lokalu, a następnie podzielenie się swoimi wrażeniami będą otrzymywać punkty i wymieniać je na nagrody. Na aktywnych i zaangażowanych uczestników czekają atrakcyjne nagrody rzeczowe, jak również cieszące się dużą popularnością w konkursach bony do restauracji.

Sfinks Polska, do której należą sieci restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, opublikowała strategię na lata 2015-2020, która zakłada systematyczny wzrost wyników spółki w ciągu 6 lat i osiągnięcie przychodów ze sprzedaży w 2020 r. w wysokości 332 mln zł. Spółka prognozuje także w tym okresie wzrost zysku netto do 30,2 mln zł. Jednocześnie w 2016 r. Sfinks zamierza obniżyć wskaźnik długu do EBITDA do poziomu 3,1 oraz odnotować dodatnie kapitały własne. Spółka szacuje, że za cztery kwartały br. jej przychody jednostkowe wzrosną o 16,6% r/r i osiągną wartość 164,6 mln zł, zaś wynik netto – w związku ze spodziewanym rozwiązaniem rezerw – wyniesie 13,8 mln zł. Strategia Sfinksa przewiduje także możliwość zrealizowania przez spółkę akwizycji sieci o silnie rozpoznawalnej marce z segmentu fast casual dining, pizzerii lub kawiarni oraz uruchomienie masterfranczyzy sieci Sphinx w minimum 3 krajach.

Sphinx Restauracje, sieć zarządzana przez Sfinks Polska, kolejny rok z rzędu okazały się najsilniejszą i najczęściej wybieraną polską marką gastronomiczną - wynika z rankingu Marki Polskie wydawanego przez Rzeczpospolitą. Jednocześnie Sphinx zajął trzecie miejsce w rankingu mocy marek w kategorii „Usługi i działalność deweloperska”, co oznacza skok do góry aż o trzy pozycje w stosunku do ubiegłego roku.

Restauracje Sphinx w całej Polsce rozpoczynają nowy program dla najmłodszych Sphinx Kids Club. Z myślą o dzieciach i ich opiekunach przygotowane zostały karty uprawniające do korzystania z rozmaitych atrakcji w lokalach sieci. W ramach programu przewidziano m.in. specjalną ofertę urodzinową, a także okresowe promocje i konkursy dla dzieci.

Ponad połowa (54%) dorosłych mieszkańców Warszawy, Krakowa, Poznania, Gdańska i Wrocławia jest zdania, że obecnie częściej niż jeszcze 10 lat temu organizuje się spotkania okolicznościowe lub towarzyskie w lokalach – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie restauracji Sphinx przez Gfk Polonia. Jednocześnie aż 85% warszawiaków, krakowian, poznaniaków, gdańszczan i wrocławian uważa, że lokal gastronomiczny jest dobrym miejscem na organizację spotkań okolicznościowych lub towarzyskich. Tym samym ze względu na zbliżający się okres Bożego Narodzenia oraz biorąc pod uwagę oczekiwania klientów restauracje Sphinx wprowadziły ofertę świąteczną dla grup. Są to cztery zróżnicowane cenowo zestawy dań, z których mogą skorzystać grupy liczące co najmniej pięć osób.

Ogólnopolska sieć restauracji Sphinx wprowadza nowy program dedykowany studentom - Sphinx Student Club. Każdy student może otrzymać kartę uprawniającą do korzystania z promocyjnego Student Menu. Uczestnicy Sphinx Student Club będą także mieli dostęp do dedykowanych specjalnie dla nich akcji promocyjnych, jak również będą mogli brać udział w wydarzeniach kulturalnych organizowanych w restauracjach Sphinx. Sieć Sphinx w celu promowania i poszerzania zasięgu nowego programu studenckiego nawiązuje współpracę z partnerami m.in. z samorządami studenckimi, zespołami i klubami muzycznymi.

Krem z dyni, kurczak w cydrze, stek z pieczonymi ziemniakami - to niektóre propozycje „Nowości na dobrą rozgrzewkę” dostępnych w sieci restauracji Sphinx. W jesiennej wkładce do menu klienci znajdą pięć dań, w których nie brakuje sezonowych produktów. Z najnowszej oferty można skorzystać we wszystkich lokalach Sphinx do 22 grudnia.