Sfinks Polska, spółka zarządzająca siecią Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, otworzyła pierwszy lokal w Zgierzu. Nowa restauracja mieszcząca się przy ul. Dąbrowskiego 20 prowadzona jest na zasadzie franczyzy. Sphinx w Zgierzu to czwarty lokal otwierany przez spółkę w tym roku i zarazem 93 restauracja działająca w ramach tej sieci.

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, otwiera 6 czerwca dwie nowe restauracje Sphinx. Będą to pierwsze lokale sieci w Kutnie oraz w Starogardzie Gdańskim. Obie restauracje Sphinx prowadzone są na zasadzie franczyzy.

Sphinx, jedna z najpopularniejszych sieci restauracji w Polsce, na czas nadchodzących mistrzostw wprowadza specjalne wkładki do menu „Poznaj mistrzowskie smaki”. Znajdą się w nich potrawy narodowe goszczących w Polsce drużyn. Mistrzowska wkładka będzie dostępna we wszystkich restauracjach Sphinx od 8 czerwca do końca turnieju.

Sieć restauracji Chłopskie Jadło, zarządzana przez Sfinks Polska, wprowadza nowe logo, modernizuje wystrój lokali, zmienia kartę dań i stronę internetową. Motywem przewodnim odświeżonych restauracji jest kurka oraz zaaranżowane w nowoczesny sposób elementy folklorystyczne. W nowym menu Chłopskiego Jadła znajdują się tradycyjne dania kuchni polskiej serwowane w lżejszym wydaniu.  Nowa karta dań  od 24 maja br. obowiązuje we wszystkich restauracjach należących do sieci. Pełna zmiana wizualizacji zakończy się w czerwcu.

Sieć restauracji WOOK - oferująca dania kuchni azjatyckiej, zarządzana przez Sfinks Polska - uruchomiła nową stronę internetową. Dzięki wprowadzonym unowocześnieniom i zmianom wizualnym ulepszona została funkcjonalność strony www.wook.pl. Nowa witryna umożliwia internautom intuicyjną obsługę, a także ułatwia wybór potraw i lokali oraz poznanie aktualnych promocji obowiązujących w restauracjach.

Grupa Kapitałowa Sfinks Polska, zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, w I kwartale 2012 r. osiągnęła skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości 41,01 mln zł, co oznacza poziom zbliżony do I kwartału ubiegłego roku kiedy zanotowano 41,02 mln zł obrotów. Pierwsze trzy miesiące 2012 r. to także dalsza poprawa rentowności sieci restauracji. W tym okresie zysk brutto na sprzedaży wzrósł o ponad 60%, tj. do 3,7 mln zł w stosunku do 2,3 mln zł wypracowanych w analogicznym okresie 2011 r.

W sieciach Sphinx i WOOK rusza akcja promocyjna z apple beer drink, czyli piwnym napojem jabłkowym Carlsberga – Somersby. Od 12 maja klienci tych restauracji, którzy zamówią z menu danie główne np. shoarmę, stek, czy kaczkę otrzymają w gratisie butelkę Somersby 0,4 l. Promocja będzie prowadzona we wszystkich lokalach Sphinx oraz WOOK i potrwa do wyczerpania zapasów.

Sfinks Polska – spółka zarządzająca restauracjami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – podpisała umowę o współpracy ze Stock Polska w zakresie zaopatrywania sieci w alkohole mocne. Dodatkowo Stock przygotował dla restauracji Sphinx i WOOK specjalną ofertę drinków, zebraną w karty stanowiące załącznik do menu głównego. Umowa została zawarta na rok.