Kampania reklamowa karnetów na mecze Widzewa Łódź
Widzew Łódź rozpoczął kampanię promującą sprzedaż karnetów na wiosenną rundę rozgrywek w ekstraklasie. Obejmuje ona działania ATL w telewizji, radiu, na portalach internetowych i telebimach, BTL, a także działania PR kierowane do ogólnopolskich mediów sportowych i mediów łódzkich. (…) Działania reklamowe wokół kampanii opracował dział marketingu Widzewa Łódź, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Ona24.eu, 24 lutego 2011
http://www.ona24.eu/wiadomosci/practum-pr/kampania-reklamowa-karnetow-na-mecze-widzewa-lodz
Kampania reklamowa inauguruje wiosenną rundę Widzewa Łódź
Widzew Łódź rozpoczął kampanię promującą sprzedaż karnetów na wiosenną rundę rozgrywek w ekstraklasie. Obejmuje ona działania ATL w telewizji, radiu, na portalach internetowych i telebimach, BTL, a także działania PR kierowane do ogólnopolskich mediów sportowych i mediów łódzkich. (…) Działania reklamowe wokół kampanii opracował dział marketingu Widzewa Łódź, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Epr.pl, 24 lutego 2011
http://epr.pl/kampania-reklamowa-inauguruje-wiosenna-runde-widzewa-lodz,sport,26845,1.html
Kampania reklamowa karnetów na mecze Widzewa Łódź
Widzew Łódź rozpoczął kampanię promującą sprzedaż karnetów na wiosenną rundę rozgrywek w ekstraklasie. Obejmuje ona działania ATL w telewizji, radiu, na portalach internetowych i telebimach, BTL, a także działania PR kierowane do ogólnopolskich mediów sportowych i mediów łódzkich. (…) Działania reklamowe wokół kampanii opracował dział marketingu Widzewa Łódź, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: PRportal.pl, 24 lutego 2011
http://prportal.pl/2011/02/24/kampania-reklamowa-karnetow-na-mecze-widzewa-lodz/
Kampania reklamowa karnetów na mecze Widzewa Łódź
Widzew Łódź rozpoczął kampanię promującą sprzedaż karnetów na wiosenną rundę rozgrywek w ekstraklasie. Obejmuje ona działania ATL w telewizji, radiu, na portalach internetowych i telebimach, BTL, a także działania PR kierowane do ogólnopolskich mediów sportowych i mediów łódzkich. (…)Działania reklamowe wokół kampanii opracował dział marketingu Widzewa Łódź, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: otopr.pl, 24 lutego 2011
http://www.otopr.pl/pr/kampania-reklamowa-karnetow-na-mecze-widzewa-lodz,art,20079.html
Widzew Łódź rusza z kampanią reklamową
Widzew Łódź rozpoczął kampanię promującą sprzedaż karnetów na wiosenną rundę rozgrywek w ekstraklasie. Kampania obejmuje ona działania ATL w telewizji, radiu, na portalach internetowych i telebimach, BTL, a także działania PR kierowane do ogólnopolskich mediów sportowych. (…) Działania reklamowe wokół kampanii opracował dział marketingu Widzewa Łódź, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Media2.pl, 23 lutego 2011
http://media2.pl/reklama-pr/75215-widzew-lodz-rusza-z-kampania-reklamowa.html
Widzew Łódź promuje piłkarską wiosnę (wideo)
Widzew Łódź rozpoczął kampanię promującą sprzedaż karnetów na wiosenną rundę rozgrywek w ekstraklasie. Obejmuje ona działania ATL w telewizji, radiu, na portalach internetowych i telebimach, BTL, a także działania PR kierowane do ogólnopolskich mediów sportowych i mediów łódzkich. (…) Działania reklamowe wokół kampanii opracował dział marketingu Widzewa Łódź, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Mediarun.pl, 23 lutego 2011
Widzew Łódź reklamuje karnety na wiosnę (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wspierając sprzedaż karnetów Widzewa Łódź na wiosenną rundę rozgrywek piłkarskich. Akcję przygotował dział marketingu klubu wspólnie z firmami Muddy Hill Productions, BlueArena i Practum Consulting.
Więcej: WirtualneMedia.pl, 23 lutego 2011
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/widzew-lodz-reklamuje-karnety-na-wiosne-wideo
Kampania reklamowa karnetów na mecze Widzewa Łódź
Widzew Łódź rozpoczął kampanię promującą sprzedaż karnetów na wiosenną rundę rozgrywek w ekstraklasie. Obejmuje ona działania ATL w telewizji, radiu, na portalach internetowych i telebimach, BTL, a także działania PR kierowane do ogólnopolskich mediów sportowych i mediów łódzkich. (…) Działania reklamowe wokół kampanii opracował dział marketingu Widzewa Łódź, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: IPIS.pl, 23 lutego 2011
http://ipis.pl/artykul.php?idartykul=35985&poddzial=Strona%20g%C5%82%C3%B3wna