Producenci wódki apelują: „Piłeś? Nie jedź!” [WIDEO]
Ruszyła kolejna kampania społeczna na temat bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz niebezpieczeństw wynikających z nadużywania alkoholu przez kierowców. (…)Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Mediamikser.pl, 14 października 2010
http://mediamikser.pl/article/69726/producenci-wodki-apeluja-piles-nie-jedz-wideo
Powrót z urodzin w nowej odsłonie kampanii „Piłeś? Nie jedź” (wideo)
W telewizji, radiu, kinach i na outdoorze rusza kolejny etap kampanii społecznej „Piłeś? Nie jedź”. Akcję na zlecenie Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy przygotowały Fabryka Komunikacji Społecznej i agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Wirtualnemedia.pl, 14 października 2010
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/powrot-z-urodzin-w-nowej-odslonie-kampanii-piles-nie-jedz-wideo
Rusza kampania społeczna „Piłeś? Nie jedź!”
Rusza kampania społeczna „Piłeś? Nie jedź!”, organizowana przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS). Kampania przestrzega przed prowadzeniem pojazdów po spożyciu alkoholu i zwraca uwagę na negatywne konsekwencje wynikające z takich zachowań. W szczególności kierowana jest do młodych uczestników ruchu drogowego w wieku 18-30 lat.(…) Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Epr.pl, 14 października 2010
http://epr.pl/rusza-kampania-spoleczna-piles-nie-jedz,auto-moto,25709,1.html
„Lepszy start dla Twojego dziecka”
Rusza trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Lepszy start dla Twojego dziecka”, organizowanej przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS). Kampania jest kierowana głównie do kobiet w wieku 18-35 lat spodziewających się dziecka bądź planujących ciążę.(…) Kampania obejmuje działania BTL i PR. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej:Newsline.pl, 20 sierpnia 2010
http://www.newsline.pl/news/zbranzy/art4587,lepszy-start-dla-twojego-dziecka.html
ZP PPS rusza z kampanią Lepszy start dla Twojego dziecka
Rusza trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Lepszy start dla Twojego dziecka”, organizowanej przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS). Kampania jest kierowana głównie do kobiet w wieku 18-35 lat spodziewających się dziecka bądź planujących ciążę.(…) Kampania obejmuje działania BTL i PR. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej:Csrinfo.org, 20 sierpnia 2010
Przemysł spirytusowy uczy kobiety
Rusza trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Lepszy start dla Twojego dziecka". Kampanie organizuje Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS). Akcja jest kierowana głównie do kobiet w wieku 18-35 lat spodziewających się dziecka bądź planujących ciążę. (…)Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, działania PR prowadzi zaś agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Mediamikser.pl, 19 sierpnia 2010
http://mediamikser.pl/article/69157/przemysl-spirytusowy-uczy-kobiety
"Lepszy start dla Twojego dziecka". Kampania edukacyjna
Rusza trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Lepszy start dla Twojego dziecka”, organizowanej przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy.(…) Poprzez plakaty, ulotki i standy zwraca uwagę, że nawet najmniejsza ilość alkoholu wypita przez kobietę w ciąży może mieć szkodliwy wpływ na rozwój dziecka. (…)Kampania obejmuje działania BTL i PR. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej:Brief.pl, 19 sierpnia 2010
„Lepszy start dla Twojego dziecka” – kampania edukacyjna ZP PPS
Rozpoczyna się trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Lepszy start dla Twojego dziecka”, organizowanej przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS).(…) Kampania kierowana jest głównie do kobiet w wieku 18–35 lat, spodziewających się dziecka bądź planujących ciążę. (…) Działania kierowane są również do lekarzy ginekologów oraz położnych.(…) Za kreację i realizację akcji odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Marketing przy kawie, 19 sierpnia 2010