Sphinx promuje walentynkową ofertę dla par
Sieć restauracji Sphinx rozpoczyna promocję "Wieczory we dwoje" oraz zapowiada "Powalentynkowy zawrót głowy". W kampanii marketingowej wokół nowej oferty zostaną wykorzystane bannery, plakaty i inne materiały BTL, również w wersji angielskojęzycznej. (…) O nowych promocjach sieci Sphinx będzie informowała też strona sphinx.pl, a wspierające akcję działania PR poprowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Marketingowiec.pl, 10 lutego 2011
http://marketingowiec.pl/artykul/sphinx-promuje-walentynkowa-oferte-dla-par
Doświadczenie zespołu
Za Practum stoi kilkunastoletnie doświadczenie naszych konsultantów w realizacji różnorodnych kampanii PR i IR, zdobywane m.in. w międzynarodowej agencji PR Publicis Consultants | Rowland, uznawanej wtedy wielokrotnie za najlepszą agencję public relations w Polsce. Projektowaliśmy i realizowaliśmy programy dla firm i produktów dopiero wchodzących na rynek, będących na etapie rozwoju czy też o ugruntowanej pozycji. Wspieraliśmy Klientów w osiąganiu kolejnych sukcesów, a także w procesach zmian, czasem restrukturyzacji i kryzysów, podczas fuzji i przejęć, debiutów giełdowych, wezwań na GPW czy wycofywania spółek z obrotu giełdowego. Odpowiadaliśmy za strategiczne planowanie oraz wykonanie programów PR. Realizowaliśmy również programy o zasięgu międzynarodowym.
Dziesiątki zrealizowanych projektów
Nasi konsultanci zrealizowali z sukcesem kampanie PR oraz działania inwestor relations na rzecz kilkudziesięciu Klientów z różnych branż i o różnym profilu działalności. W większości przypadków współpraca miała charakter długookresowy. Jesteśmy dumni z tego, że nasi Klienci wysoko cenią standard oferowanych przez Practum usług oraz ich efekty. Chętnie rekomendują nas innym firmom, jak również – w przypadku zmiany pracy – często chcą kontynuować współpracę z nami, przyzwyczajeni do wysokich standardów obsługi.
Doświadczenie w większości branż
Konsultanci Practum w ciągu kilkunastu lat pracy zdobyli doświadczenie w dziesiątkach różnych branż. Pracowaliśmy dla spółek produkcyjnych, usługowych czy doradczych. Z sukcesem realizowaliśmy kampanie PR zarówno dla przedsiębiorstw zajmujących się produkcją w tradycyjnych gałęziach gospodarki, jak również dla podmiotów działających w obszarze nowoczesnych technologii. Naszymi Klientami były firmy kierujące swoją ofertę do klienta detalicznego, spółki ukierunkowane na komunikację B2B, jak również stowarzyszenia branżowe, organizacje czy fundacje, firmy małe i duże, działające na szczeblu ogólnopolskim, lokalnym i międzynarodowym. Dzięki łączeniu wiedzy w różnych dziedzin i znajomości praktyk stosowanych w różnych branżach możemy efektywniej wspierać naszych Klientów i zapewniać im skuteczną obsługę PR także w niestandardowych dla nich sytuacjach.
Pełny zakres działań PR i IR
Konsultanci Practum posiadają ugruntowane doświadczenie we wszystkich obszarach public relations. Obsługiwaliśmy firmy w pełnym zakresie opracowując strategie i plany komunikacji, a następnie koordynując działania public relations we wszystkich obszarach komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Mamy też bogate doświadczenie w obsłudze Klientów w wybranych zakresach, jak prowadzenie działań media relations i koordynacja biura prasowego, PR korporacyjny, PR produktowy, komunikacja kryzysowa, obsługa relacji inwestorskich, opracowywanie strategii komunikacji, prowadzenie działań z zakresu komunikacji wewnętrznej. Mamy na swoim koncie przygotowywanie koncepcji i realizację kampanii edukacyjnych oraz programów CSR, prowadzimy działania w mediach społecznościach, zajmujemy się przygotowaniem tekstów promocyjnych i materiałów wykorzystywanych w content marketingu. Mamy także doświadczenie w prowadzeniu szkoleń medialnych i kryzysowych.
Sphinx promuje nowe menu
Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczęła promocję nowego menu. (…) Najnowsza oferta restauracji Sphinx jest promowana za pomocą materiałów BTL takich jak plakaty i podkładki na stoliki, a także przy użyciu strony internetowej Sphinksa oraz poprzez działania PR, które prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: PRportal.pl, 2 lutego 2011
Sphinx promuje nowe menu
Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczęła promocję nowego menu. (…) Najnowsza oferta restauracji Sphinx jest promowana za pomocą materiałów BTL takich jak plakaty i podkładki na stoliki, a także przy użyciu strony internetowej Sphinksa oraz poprzez działania PR, które prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: RynekHoreca.pl, 2 lutego 2011
Sphinx promuje nowe menu
Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczęła promocję nowego menu. Najnowsza oferta restauracji Sphinx jest promowana za pomocą materiałów BTL, takich jak plakaty i podkładki na stoliki, a także za pośrednictwem strony internetowej Sphinksa oraz poprzez działania PR, które prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Marketing przy Kawie, 1 lutego 2011
Sphinx promuje nowe menu
Sphinx - sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska - rozpoczęła promocję nowego menu. (…) Najnowsza oferta restauracji Sphinx jest promowana za pomocą materiałów BTL takich jak plakaty i podkładki na stoliki, a także przy użyciu strony internetowej Sphinksa oraz poprzez działania PR, które prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Poradnikrestauratora.pl, 1 lutego 2011
http://www.poradnikrestauratora.com.pl/aktualnosci/-Sphinx-promuje-nowe-menu,1206,strona1.html
Sphinx promuje nowe menu
Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczęła promocję nowego menu. (…) Najnowsza oferta restauracji Sphinx jest promowana za pomocą materiałów BTL takich jak plakaty i podkładki na stoliki, a także przy użyciu strony internetowej Sphinksa oraz poprzez działania PR, które prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Przeglad-Spozywczy.pl, 1 lutego 2011
http://przeglad-spozywczy.pl/-inne-brane-/gastronomia-handel/1200947-sphinx-promuje-nowe-menu
Zespół
Kinga Szkutnik - Dyrektor Zarządzająca - ma 17 lat doświadczenia w realizacji programów public relations, w tym prowadzenia relacji z mediami, relacji inwestorskich oraz z zakresu komunikacji kryzysowej.
Obsługiwała duże korporacje i mniejsze przedsiębiorstwa, zajmując się systematycznym budowaniem ich wizerunku, jak również doradzając strategicznie i prowadząc na ich rzecz komunikację w trudnych i przełomowych momentach.
Przez 7 lat była związana z międzynarodową firmą PR Rowland Communications, należącą do sieci Publicis, gdzie przez 4 lata pełniła funkcję dyrektora największej struktury agencji - Działu Korporacyjno-Finansowego (Corporate & Financial Relations Dept.). Była kluczowym pracownikiem firmy, gdy Rowland był czterokrotnie uznawany za najlepszą agencję PR roku - Impactor 2002, 2003, 2004, 2006.
Prowadziła kampanie PR dla takich firm, jak: ACP Pharma, Agora, Arcelor, CEDC (w tym firm należących do Grupy CEDC, m.in. Bols, Polmos Białystok), Dalkia, Dominet & Dominet Bank, Famur, Fiege, Impel, Infoscore BIG, Jeronimo Martins Dystrybucja (sieć Biedronka), RTS Widzew Łódź, LEAF, Liberty Direct, Lovells, Marsh, Matrix.pl, MT Polska, MT Targi, OMX, Pronox Technology, Prudential plc (UK) - Fundacja "Przezorność", Radpol, Sfinks Polska, Secus, Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji, Synergia 99, TDA Capital Partners Inc., TNS OBOP, Vectra, Wincanton Trans European Polska, Winterthur/Credit Suisse Life & Pensios TUnŻ i PTE, ZP PPS i in.
Realizowane przez nią programy były wielokrotnie nagradzane i wyróżnione (m.in. IPRA Golden World Award 2015 w międzynarodowym konkursie IPRA Golden World Awards for Excellence w kategorii "NGO Campaign - Agency", Gold SABRE Award 2015 w plebiscycie SABRE Awards EMEA w kategorii "The Baltic" oraz wyróżnienie w konkursie PR Daily's Nonprofit PR Awards 2015 w kategorii "Best Community-Nonprofit Partnership" za projekt "Piłka w grze o zdrowie kobiet", brązowa statuetka Stevie® 2014 w międzynarodowym konkursie International Business Awards w kategorii „Komunikacja lub kampania PR roku – komunikacja kryzysowa” za projekt „Sfinks Polska kontra UOKiK”, 4 nominacje do Złotych Spinaczy w kategorii „Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa” za programy: CEDC w drodze po Polmos Białystok - Złoty Spinacz 2006, Sfinks kontra UOKiK - wyróżnienie 2013, Widzew Łódź w walce o praworządność w procesach dyscyplinarnych PZPN - wyróżnienie 2008, Sukces wezwania Dalkia Polska na Praterm - wyróżnienie 2008).
Ukończyła z wyróżnieniem Szkołę Główną Handlową w Warszawie (ZiM II). Dyplom broniła z zarządzania sytuacją kryzysową. Obecnie wykłada także na tej uczelni na Podyplomowych Studiach Zarządzania Marką i Podyplomowych Studiach Zarządzania na Rynku Dóbr i Marek Luksusowych.
Joanna Milewska - Senior Manager - ma 15 lat doświadczenia w branży PR, w tym prowadzenia obsługi spółek w zakresie PR relacji z mediami, relacji inwestorskich oraz komunikacji kryzysowej.
Przez 5 lat była związana z międzynarodową firmą PR Rowland Communications - należącą do sieci Publicis - w ramach wiodącej struktury agencji - Działu Korporacyjno-Finansowego.
Prowadziła kampanie PR dla takich klientów jak Sfinks Polska, Plast-Box, P.R.E.S.C.O. Group, Radpol, Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy, CEDC, RTS Widzew Łódź, Dalkia, Impel, Altkom Akademia, HAYS, Ernst & Young Academy of Business, Alma Consulting Group Polska, Autogrill, Harvard Business Review/ICAN Institute, BRE Corporate Finance, American Management Association/Management Centre Europe, VECTRA, TNS OBOP, Jeronimo Martins Dystrybucja (sieć Biedronka), Liberty Direct, Pronox Technology, Secus Asset Management i Secus I FIZ, Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji, Infoscore BIG, Famur i in.
Realizowane przez nią programy „Sfinks kontra UOKiK” z 2013 r. oraz „Sukces wezwania Dalkia Polska na Praterm” z 2008 r. otrzymały wyróżnienia w branżowym konkursie Złote Spinacze w kategorii „Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa”.
Wcześniej związana z Gazetą Wyborczą Poznań, tygodnikiem Wprost i serwisem Wprost Online.
Ukończyła Wydział Ekonomii na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny).
Anna Omelańska - Account Director - ma 10 lat doświadczenia w Public Relations, w tym w zakresie współpracy z mediami, komunikacji kryzysowej i relacji inwestorskich.
Prowadziła kampanie PR dla takich klientów jak A.pl Internet, Frisco.pl, Fundacja Piłka jest Piękna (ogólnopolski event społeczny: Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej), MT Polska (Targi Auto Expo Parts & Service, China Expo Poland, Dziedzictwo, Regionalia), MT Targi, Plast-Box, P.R.E.S.C.O. GROUP, Radpol, RTS Widzew Łódź, Sfinks Polska, a także Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (kampanie: Lepszy start dla Twojego dziecka, Piłeś? Nie jedź! oraz Odpowiedzialna sprzedaż i serwowanie napojów alkoholowych).
Realizowany przez nią projekt "Piłka w grze o zdrowie kobiet" zdobył IPRA Golden World Award 2015 w międzynarodowym konkursie IPRA Golden World Awards for Excellence w kategorii "NGO Campaign - Agency", Gold SABRE Award 2015 w plebiscycie SABRE Awards EMEA w kategorii "The Baltic" oraz wyróżnienie w konkursie PR Daily's Nonprofit PR Awards 2015 w kategorii "Best Community-Nonprofit Partnership". Program „Sfinks kontra UOKiK” z 2013 r. otrzymał brązową statuetkę Stevie® w międzynarodowym konkursie - International Business Awards w kategorii „Komunikacja lub kampania PR roku – komunikacja kryzysowa” oraz został wyróżniony w branżowym konkursie „Złote Spinacze” w kategorii „Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa” – wyróżnienie 2013.
Ukończyła Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu (Katedra Filologii Angielskiej), a także studia podyplomowe z zakresu Zarządzania i Marketingu (Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie) oraz Komunikacji Społecznej i Public Relations (Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu).