Rusza antyalkoholowa kampania „Lepszy start dla Twojego dziecka”
Rozpoczynająca się właśnie trzecia edycja kampanii edukacyjnej „Lepszy start dla Twojego dziecka” jest skierowana głównie do kobiet w wieku 18-35 lat, które spodziewają się dziecka lub planują ciążę. Przekaz zwraca uwagę, że nawet najmniejsza ilość alkoholu wypita przez kobietę w ciąży może mieć szkodliwy wpływ na rozwój nienarodzonego jeszcze dziecka. (…)Za kreację i realizację kampanii – zaplanowanej do października – odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, a działania public relations prowadzi agencja public relations Practum Consulting. Organizatorem akcji jest Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy.
Więcej:Wirtualnemedia.pl, 19 sierpnia 2010
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rusza-antyalkoholowa-kampania-lepszy-start-dla-twojego-dziecka
Rusza kampania Lepszy start dla Twojego dziecka
Wystartowała trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej "Lepszy start dla Twojego dziecka", organizowanej przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS). (…) Działania kierowane są zarówno bezpośrednio do kobiet, jak i lekarzy ginekologów oraz położnych. Kampania obejmuje działania BTL i PR. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej:Marketingowiec.pl, 19 sierpnia 2010
Rusza kampania „Lepszy start dla Twojego dziecka”
Rusza trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Lepszy start dla Twojego dziecka”, organizowanej przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS). Kampania jest kierowana głównie do kobiet w wieku 18-35 lat spodziewających się dziecka bądź planujących ciążę. (…) Kampania obejmuje działania BTL i PR. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej:Epr.pl, 19 sierpnia 2010
http://epr.pl/rusza-kampania-lepszy-start-dla-twojego-dziecka,kultura-i-nauka,25285,1.html
Kampania antyalkoholowa dla przyszłych matek
Rusza trzecia edycja kampanii edukacyjnej "Lepszy start dla Twojego dziecka", organizowanej przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS). Kampania jest skierowana głównie do kobiet w wieku 18-35 lat spodziewających się dziecka bądź planujących ciążę. (...) Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej:Epr.pl, 19 sierpnia 2010
ZPP rusza z kampanią „Lepszy start dla Twojego dziecka”
Rusza trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Lepszy start dla Twojego dziecka”, organizowanej przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS). Kampania jest kierowana głównie do kobiet w wieku 18-35 lat spodziewających się dziecka bądź planujących ciążę.(…) Kampania obejmuje działania BTL i PR. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej:Prportal.pl, 19 sierpnia 2010
Sphinx reklamuje menu „dla głodnych wrażeń” (wideo)
Rusza kampania reklamowa nowego menu w restauracjach Sphinx. Akcję pod hasłem „Dla głodnych wrażeń” przygotowały agencja STGR i dom mediowy MediaOn. Startująca właśnie kampania restauracji Sphinx reklamuje nowości w ich ofercie, przede wszystkim menu śniadaniowe, lunchowe i dla dzieci oraz zmienione menu główne. (…) Kreację kampanii przygotowała agencja STGR, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaOn, a obsługą public relations zajmuje się agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: WirtualneMedia.pl, 10 czerwca 2010
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sphinx-reklamuje-menu-dla-glodnych-wrazen-wideo
Restauracje Sphinx z kampanią "Dla głodnych" wrażeń
Sphinx rozpoczyna kampanię reklamową „Dla głodnych wrażeń”, która będzie promowała nowe menu i poszerzoną ofertę restauracji. Promocja obejmuje wprowadzone po raz pierwszy uzupełniające karty dań. (…) Za kreację kampanii odpowiada agencja STGR, a zakupem i planowaniem mediów zajmuje się Dom Mediowy MediaOn. Obsługę PR zapewnia agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Epr.pl, 9 czerwca 2010
http://www.epr.pl/restauracje-sphinx-z-kampania-dla-glodnych-wrazen,zycie-i-styl,24744,1.html
Restauracje Sphinx „Dla głodnych wrażeń”
Sphinx rozpoczyna kampanię reklamową „Dla głodnych wrażeń”, która będzie promowała nowe menu i poszerzoną ofertę restauracji. Promocja obejmuje wprowadzone po raz pierwszy uzupełniające karty dań: menu śniadaniowe, lunchowe i dla dzieci oraz zmienione menu główne opracowane na podstawie analizy upodobań klientów restauracji. (…) Za kreację kampanii odpowiada agencja STGR, a zakupem i planowaniem mediów zajmuje się Dom Mediowy MediaOn. Obsługę PR zapewnia agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: PRportal.pl, 9 czerwca 2010
http://prportal.pl/2010/06/09/restauracje-sphinx-%E2%80%9Edla-glodnych-wrazen%E2%80%9D/