Dall’Acqua z agencją Practum
Producent biżuterii premium Dall’Acqua podpisał umowę z agencją PR, Practum Consulting, na obsługę w zakresie działań wizerunkowych.
Agencja będzie prowadzić na rzecz marki relacje z mediami, a także doradzać w zakresie działań promocyjnych, koordynować współpracę z blogerami i celebrytami. Biżuteria Dall’Acqua jest obecnie dostępna w sieci Jubitom oraz w uznanych sklepach jubilerskich na terenie całego kraju.
– Mamy światowej klasy produkty, które zyskują coraz większe grono sympatyków dzięki odpowiadającemu międzynarodowym trendom wzornictwu i unikatowej na polskim rynku jakości wykonania i wykończenia biżuterii. Chcemy obecnie rozpocząć szerszą komunikację, by móc dotrzeć do nowych grup klientów i zachęcić ich do poznania naszej marki. Wybraliśmy agencję Practum, by profesjonalnie wsparła nas w tych działaniach – komentuje Anna Wilk, właścicielka marki Dall’Acqua.
Więcej: publicrelations.pl, 1 lutego 2018
Dall'Acqua z agencją Practum dla producenta
Producent biżuterii premium Dall’Acqua podpisał umowę z agencją PR, Practum Consulting, na obsługę w zakresie działań wizerunkowych.
Agencja będzie prowadzić na rzecz marki relacje z mediami, a także doradzać w zakresie działań promocyjnych, koordynować współpracę z blogerami i celebrytami.
Więcej: portalmedialny.pl, 2 lutego 2018
http://portalmedialny.pl/art/62835/dallacqua-z-agencja-practum-dla-producenta.html
Dall'Acqua z agencją Practum
Producent biżuterii premium Dall’Acqua podpisał umowę z agencją PR, Practum Consulting, na obsługę w zakresie działań wizerunkowych. Agencja będzie prowadzić na rzecz marki relacje z mediami, a także doradzać w zakresie działań promocyjnych, koordynować współpracę z blogerami i celebrytami. Biżuteria Dall’Acqua jest obecnie dostępna w sieci Jubitom oraz w uznanych sklepach jubilerskich na terenie całego kraju.
– Mamy światowej klasy produkty, które zyskują coraz większe grono sympatyków dzięki odpowiadającemu międzynarodowym trendom wzornictwu i unikatowej na polskim rynku jakości wykonania i wykończenia biżuterii. Chcemy obecnie rozpocząć szerszą komunikację, by móc dotrzeć do nowych grup klientów i zachęcić ich do poznania naszej marki. Wybraliśmy agencję Practum, by profesjonalnie wsparła nas w tych działaniach – komentuje Anna Wilk, właścicielka marki Dall’Acqua.
Więcej: bizneswomanlife.pl, 2 lutego 2018
PR Coordinator
PR Coordinator
W związku z rozwojem agencji, poszukujemy osoby, która uzupełniłaby nasz zespół.
Wymagania:
- swobodne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie (łatwość formułowania myśli, pomysłowość, poprawna stylistyka)
- duże zdolności organizacyjne i precyzja w działaniu
- min. 1-2 lata doświadczenia w PR lub/i IR lub/i social media
- wysoki poziom kultury osobistej
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Zakres obowiązków:
Praca przy ciekawych projektach z zakresu public relations i investor relations:
- współpraca przy przygotowaniu i realizacji strategii komunikacji dla znanych marek
- koordynacja współpracy z dziennikarzami, przygotowywanie materiałów prasowych, organizacja konferencji i spotkań prasowych
- współprowadzenie działań w obszarze relacji inwestorskich
- obsługa kanałów social media
- przygotowanie materiałów w ramach komunikacji wewnętrznej, z partnerami czy liderami opinii oraz komunikacji marketingowej
- bieżąca obsługa klientów
Zapewniamy:
- pracę w uznanej agencji, wielokrotnie nagradzanej w międzynarodowych konkursach PR
- duże możliwości rozwoju kwalifikacji w zakresie PR, IR i social media
- uczestnictwo w ciekawych projektach
- obsługę znanych marek i wpływ na kształtowanie ich wizerunku na rynku
- miłą atmosferę pracy w dynamicznym i koleżeńskim zespole
- pakiet szkoleń wewnętrznych
- umowę o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym
Kontakt:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego – oba dokumenty w języku polskim i angielskim - na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Pozostałe informacje:
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Practum Consulting Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko, na które aplikuję, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
Agencja Practum zadba o skuteczną komunikację Porta
Porta KMI Poland, największy producent drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, rozpoczął współpracę z agencją PR Practum Consulting w zakresie doradztwa strategicznego, PR korporacyjnego i produktowego oraz komunikacji kryzysowej.
(...)
- Jako lider w zakresie produkcji drzwi w naszej części Europy, chcemy działać według najwyższych standardów i wyznaczać trendy w branży. W 2015 r. wdrożyliśmy strategię opartą na idei biznesu otwartego, która ma swoje odzwierciedlenie nie tylko w sposobie zarządzania, ale też komunikacji. Chcemy zachęcać do dialogu, budować bliższe relacje, otwierać się na współpracę, inicjować pozytywne zmiany i rozwój. Zdecydowaliśmy się na Practum, bo potrzebujemy partnera, który pomoże nam tę ideę skutecznie komunikować i wesprze nasze działania strategicznym doradztwem w zakresie odpowiedzialnego budowania wizerunku wśród różnych grup otoczenia. Zależy nam szczególnie na wykorzystaniu potencjału firmy i naszych osiągnięć w obszarze media relations. Nie bez znaczenia są też dla nas kompetencje Practum w zarządzaniu kryzysowym, z którymi po prostu czujemy się bezpiecznie – komentuje Artur Pęksyk, dyrektor marketingu Porta KMI Poland.
(...)
Więcej: nowymarketing.pl, 10 sierpnia 2017
http://nowymarketing.pl/a/15040,agencja-practum-zadba-o-skuteczna-komunikacje-porta
Practum Consulting dla GlobalExpo
GlobalExpo, spółka odpowiedzialna za część targowo-konferencyjną w ramach rewitalizacji dawnej hali FSO na warszawskim Żeraniu, nawiązała współpracę z Practum Consulting.
Agencja zajmie się prowadzeniem relacji z mediami i doradztwem wizerunkowym dla powstającego centrum targowo-wystawienniczego.
Przy ul. Modlińskiej 4 i 6B budowany jest nowoczesny, wielofunkcyjny kompleks o powierzchni użytkowej 60 tys. metrów kwadratowych, zachowujący przemysłowy charakter miejsca. W obiekcie ma znaleźć się centrum targowo-konferencyjne, całoroczna stała część wystawiennicza z ofertą budowlano-dekoracyjną, a także hotel, powierzchnie biurowe i ponad 1400 miejsc parkingowych. Inwestycja ma zostać oddana do użytku w całości w 2018 roku.
Więcej: Proto.pl, 21 czerwca 2017
http://www.proto.pl/aktualnosci/practum-consulting-dla-globalexpo
Tikkurila Polska z agencją Practum
Tikkurila Polska, jeden z wiodących producentów farb dekoracyjnych i przemysłowych na polskim rynku, podpisała umowę z Practum Consulting na obsługę public relations marek Tikkurila, Beckers i Jedynka. Agencja będzie prowadzić PR produktowy oraz obsługiwać biuro prasowe tych brandów.
- Naszą kluczową marką jest Tikkurila, jednak zależy nam także na silnym wsparciu poprzez działania komunikacyjne marek Beckers i Jedynka. Nasze produkty są przeznaczone dla różnych grup odbiorców, o zainteresowanie których chcemy zabiegać. W ofercie obok farb ściennych mamy szereg ciekawych produktów dekoracyjnych, dzięki którym można tworzyć wnętrza wyróżniające się unikatowym designem, a także o niezwykłych właściwościach użytkowych, co stwarza wiele atrakcyjnych kontekstów do komunikacji. Liczymy, że dzięki ciekawym pomysłom Practum istotnie wesprze nasze działania marketingowe na polu public relations – komentuje Małgorzata Skąpska, kierownik ds. komunikacji marketingowej i PR w Tikkurila Polska.
Więcej: biznes.newseria.pl, 19 stycznia 2016
https://biznes.newseria.pl/komunikaty/media_i_pr/tikkurila_polska_z,b191281730
Dachser rozpoczyna współpracę z agencją Practum
Operator logistyczny Dachser powierzył działania wizerunkowe w Polsce agencji Practum Consulting. Będzie ona prowadzić PR korporacyjny i produktowy oraz obsługiwać biuro prasowe firmy.
– W najbliższych miesiącach czekają nas nowe wyzwania biznesowe i wizerunkowe. Między innymi będziemy obchodzić ważny dla nas jubileusz 10-lecia istnienia Dachser w Polsce, zależy nam też na silnym wsparciu wizerunkowo-marketingowym naszych planów strategicznych na ten rok – komentuje Grzegorz Lichocik, prezes zarządu firmy Dachser w Polsce.
Więcej: marketingprzykawie.pl, 12 stycznia 2016
https://marketingprzykawie.pl/espresso/dachser-rozpoczyna-wspolprace-z-agencja-practum/